کد خبر 969221
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۵
کمیسیون عمران

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس نشست عصر امروز این کمیسیون را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست عصر امروز این کمیسیون گفت: در این جلسه لایحه مشارکت عمومی و خصوصی در تکمیل پروژه‌های عمرانی بررسی شد.

بیشتر بخوانید:

وعده های تکراری دولتی هابه مترو

وجود ۹۱ میلیارد دلار خانه بی‌استفاده در ایران!

وی با بیان اینکه چندین سال است که بحث واگذاری پروژه‌های عمرانی به بخش خصوصی مطرح است، ادامه داد: در ۳ سال گذشته نیز در بند ۱۹ بودجه‌ای نیز برای تکمیل پروژه‌های عمرانی در نظر گرفته می‌شود که بازخورد لازم را ندارد به همین دلیل دولت لایحه‌ای را به مجلس در این زمینه ارائه کرده است که در روند ورود بخش خصوصی به این موضوع تسریع شود.

نماینده مردم اردبیل در مجلس تصریح کرد: علیرغم اینکه اطلاعات پروژه‌های عمرانی احصا شده و در یک سایتی به نمایش درآمده است اما اطلاعات کافی هنوز در این زمینه وجود ندارد که باید این موضوع ساماندهی شود.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با اعلام اینکه لایحه‌ای که به مجلس ارائه شده دارای ۱۵ ماده بعلاوه چند تبصره است، اضافه کرد: در جلسه امروز کلیات این لایحه تصویب و چند ماده نیز تصویب شد و امیدواریم در ۳ جلسه آتی کمیسیون این لایحه را بررسی و برای اعلام نظر به صحن علنی پارلمان ارجاع کنیم.

بدری با بیان اینکه حدود ۸۰ هزار پروژه نیمه‌تمام در کشور وجود دارد، عنوان کرد: برای اتمام این پروژه‌ها ۶۰۰ هزار میلیارد تومان نیاز است که باید با مشارکت بخش خصوصی فکری درباره آنها انجام داد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس