کد خبر 969072
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸
الکس نوری

مسوولان باشگاه پرسپولیس قصد دارند در همین هفته سرمربی خارجی خود را انتخاب کنند.

به گزارش مشرق، رفتن برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس و نیامدن یحیی گل‌محمدی به این تیم، مسوولان باشگاه پرسپولیس را در شرایطی قرار داده که تمام تلاش خود را برای انتخاب سرمربی خارجی انجام دهند.

از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که سرمربی جدید تا دو، سه روز دیگر انتخاب می‌شود و تمرینات پرسپولیس از شنبه هفته آینده زیر نظر سرمربی جدید آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:
 

خوش‌بینی بیش از حد کار دست پرسپولیس داد / رفتار دور از شأن مدیریت پرسپولیس!
 

بهترین گزینه برای پرسپولیس کریم باقری است / وطن اول و دوم مربیان خارجی پول است
 

یکی از گزینه‌های سرشناس و جدی جانشینی برانکو را بیشتر بشناسید / مربی یوونتوس در راه پرسپولیس؟ +عکس

از همان زمانی که باشگاه پرسپولیس اعلام کرد پروژه پیوستن یحیی گل‌محمدی به این تیم منتفی شده است، نام‌های زیادی در رسانه‌ها و فضای مجازی برای نیمکت پرسپولیس مطرح شد.

والتر زنگا، جیانی ده‌بیاسی، ماسیمو کاررا، کرونوسلاو یورچیچ، الکساندر نوری، روجریو میکیل، فوساتی، دراگان اسکوچیچ، زلاتکو کرانچار، میشل لادروپ و...

طبق اخبار موثق بسیاری از این نام‌ها مانند زنگا، فوساتی، کرانچار، اسکوچیچ، لادروپ و… در بین مربیانی که با آنها مذاکره شده قرار نداشتند و تنها گمانه‌زنی رسانه‌ای نام آنها را مطرح کرده است.

به نظر می‌رسد گزینه‌ای که جدی‌ترین مذاکرات با او انجام شده الکساندر نوری، سرمربی ایرانی سابق وردربرمن است. نوری یک دوره کوتاه موفق در وردبرمن داشت ولی در ادامه فعالیت مربی‌گری خود چندان در این تیم موفق نبوده است.

به غیر از نوری، یک مربی دیگر هم به پرسپولیس نزدیک است که مسوولان باشگاه نام او را تقریباً پنهان نگه داشته‌اند.

به گزارش مشرق، یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس نیز در گفت‌وگو با میزان، در خصوص این اسامی اظهار داشت: ابتدا باید بگویم که اصلاً والتر زنگا جزو گزینه‌های ما نیست و نمی‌دانیم نام او چطور مطرح شد.

وی ادامه داد: قصد تایید یا تکذیب چیزی را ندارم اما از بین اسامی مطرح شده در رسانه‌ها و فضای مجازی فقط الکس نوری جزو گزینه‌های ما است. در هر صورت تا یکی‌، دو روز آینده تکلیف سرمربی تیم مشخص خواهد شد و ما هم بهترین انتخاب را انجام می‌دهیم.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
    21 5
    بدرد نمیخوره
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
    33 5
    کریم باقری از همشون بهتره الکی 10 میلیارد برای این مربیای درجه دو هزینه نکنید.
  • ریزبین DE ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
    8 3
    علت عدم موفقیت الکس یا همان الکساندرنوری اگردوستان نمیدانند بدانند مشکل وعدم روند روبجلو و رادمان ضعیف وردربرمن اعتراضی بود که الکس به کاپیتان و دونفر از افراد کمیته ی فنی تیم بود بخاطر یک بازی کن رنگین پوستی که از همه ی جهات برتراز نیمی بیشتر از بازکنان ثابت و فول تایم تیم بود ولی برای اینکه اگر اورا بازی میدادند وبقول خودمان درچشمها می نشست بودند باشگاهائی که میتوانستند بواسطه ی بدهکاری وردربرمن این بازی کن را مفت از چنگشان دربیاورد و برای وردر میشد بازی هردوسر سوخت ودرنتیجه اورا دائم درنیمکت البته با حقه وکلک نشاندن و دست الکس را بستند و این مسئله با شانتاژ همان افراد روی بقیه ی تیم و تمارض و کم کاری و هزار ادا واطوار دیگر تاثیرخودرا دربازی ها یک تیرکردند وبسوی الکس روانه کردند و همین هم سبب شد که عذراورا خواستند . وگرنه الکس اگر نگویم بیش از مهدوی کیا و وووو نباشد هیچگاه در فهم و علم مربی گری و هدایت یک تیم کمتر که نیست خیلی هم اگر عدل وانصاف و مروت و بی طرفی را رعایت کنیم خیلی مربی تر از حتی از خیلی از مربی های داخلی که ادعا دارند وسالیان سال دارند مفت از کیسه ی خلیفه تناول میکنند بهترو سرتراست , وفکر میکنم او نه دراین شرائط بلکه درزمانی کوتاه میتواند جای محکمی درایران ودر تمامی تیمها برای پست مربی گری برای خود بازکرده و باشد که همه خواهانش بشوند در اینده ای نه چندان دور /
  • رامین IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
    18 8
    پول بیت المال رو حروم نکنین
  • IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
    14 9
    پول بیت المال برای استقلال که ۴۰ تا بازیکن خریده ، حرام نمیشه؟ با چند ده میلیارد پول سرمربی جدید
    • 66656 IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
      1 0
      والا
  • IR ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
    1 0
    کریم باقری بین بازیکنا و هوادارا محبوبه و از خارجی ها هم چیزی کم نداره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس