کد خبر 968927
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۹
فوتبال

انتشار تصویری که طی آن مدیرعامل باشگاه بزرگ و قدیمی پرسپولیس مقابل مالک تیم تازه تاسیس پدیده نشسته و درخواست گرفتن سرمربی آنها را دارد، شان باشگاه قرمز پایتخت را پایین آورده است.

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس برای اینکه بتواند سرمربی فصل آینده اش را انتخاب کند دست به دامان مالک یک باشگاه خصوصی شد اما نتیجه این دست به دامان شدن همان بود که از اول هم پیش بینی می‌شد؛ پدیده گل محمدی را به پرسپولیس نداد!

ایرج عرب که با بی تدبیری و پیش بینی نکردن منابع مالی مربی تحت قرارداد باشگاهش را به راحتی از دست داد تا سیل انتقاد هواداران به سمتش سرازیر شود، در این شرایط بهترین راه را انتخاب سرمربی‌ای دید که بین هواداران مقبولیت داشته باشد تا شاید کمی از میزان عصبانیت هواداران را کم کند.

بیشتر بخوانید:

پیشنهادهای غیرمعقول به گزینه‌های خارجی مربیگری پرسپولیس

خوش‌بینی بیش از حد کار دست پرسپولیس داد / رفتار دور از شأن مدیریت پرسپولیس!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که از راه‌های مختلف با گل محمدی ارتباط گرفته بود تا وی را راضی به فسخ قراردادش با پدیده کند و مسئولیت هدایت سرخپوشان را برعهده بگیرد، پس از آنکه توسط مشاوران کارنابلدش نتوانست نظر مساعد یحیی را جلب کند، خودش پا پیش گذاشت تا شاید کار را تمام کند.

ایرج عرب برای رسیدن به خواسته اش به دفتر مالک باشگاه پدیده رفت و روبروی او نشست و درخواستش را مطرح کرد اما پاسخ همان بود که از ابتدا هم پیش بینی می‌شد؛ «پدیده گل محمدی را به پرسپولیس نداد.»

حالا پرسش از ایرج عرب این است که آیا شان باشگاه قدیمی و ریشه دار پرسپولیس با میلیون‌ها هوادارش این بود که مدیرعاملش برود در دفتر مالک یک تیم خصوصی و تازه تاسیس و به نوعی التماس کند که سرمربی تان را به ما بدهید تا از این وضعیت نجات پیدا کنیم؟

آیا ارزش ماندن در صندلی مدیریت باشگاه بالاتر از شان خود باشگاه است که به خاطر گرفتن یک سرمربی تحت قرارداد یک تیم دیگر به دفتر مالک بروید و گدایی سرمربی کنید؟ چه کسی باید به این وضعیت ناخوشایند در باشگاه پرسپولیس رسیدگی کند؟

وزارت ورزش که فصل گذشته از حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا به خود می‌بالید و تا ماه‌ها مسئولانش «پز» این موفقیت را می‌دادند، حالا کجا هستند که جلوی این «ذلیل» شدن پرسپولیس را بگیرد؟

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    0 0
    تیتر بی ادبانه ای تردید
  • IR ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    2 3
    باشه مشرق جان تو زیاد به خودت فشار نیار کمیته داوران فدراسیون وزارت ورزش و سفیر سفرا و وزیر وزرا حواسشون هست .
  • IR ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
    1 3
    بیخود کردید که مربی ما رو خواستید و در مقابل تحقیر بشید‌
  • IR ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
    3 1
    گدا تویی بی شعور
  • فرهخآث US ۰۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
    0 0
    اسپآنسر برآی سآخت ورزشرآس دویست هزآرنفری یعنی درآمد پآیآ از بلیت فروشی/تبلیغآت/رسآنه.این تنهآ رآهکآر مآندگآر است. هم برآی فوتبآل و هم به گآه ِ نومآیش هآی مختلف و هم به درآمد از فروش هآی فروشگآسی همه درآمدند.
  • ناشناس آذری IR ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
    2 0
    یحیی گل محمدی و علی دایی و حمید استیلی و غیره و ذالک مربیان خوبی هستند اما مربی در حد پرسپولیس نیستند. باشگاه بزرگ مربی بزرگ می خواهد این افراد قبلاً امتحان پس داده اند.
  • IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
    1 4
    اتفاقا شان این تیم همینه
  • IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
    2 2
    برید بابا خودتونو مسخره کنید پدیده تیمی که همه دنبال رها شدن ازش بودن با زور و زحمت یه مشت بچه با غیرت کاری کرد کارستون شما تهرانی های مفت خور فقط همین کارو بلدین بیت المال رو حروم کنید
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
    0 3
    قهرمان در جای دیگه تعیین میشه این کارها فقط سیاه بازیه !بازم شما قهرمانید مطمئن باشید
  • رامین IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
    2 2
    تورو خدا جو نده اگه شان و شعور داشتن با مربی که قرارداد داره مذاکره نمی کردن چرا فک میکن تیم تو ایران فقط تیمای پایتختهانتظار پیشرفت فوتبال نداشته باشین وقتی به هر نحوی میخوان چرتپولیس قهرمان شه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس