کد خبر 968778
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵
کاهش قیمت ۱۵ قلم میوه در میادین میوه و تره بار/ آلبالو ۱۲ هزار تومان

با ورود انواع میوه‌های بهاری از جمله آلو، آلبالو، زردآلو، انگور، شلیل، شبرنگ، گیلاس و سیب گلاب به میادین میوه و تره بار همزمان با آخرین روزهای فصل بهار، تنوع میوه در میادین میوه و تره بار افزایش یافت.

به گزارش مشرق، همزمان با ورود میوه‌های جدید به میادین میوه و تره بار، قیمت ۱۵ قلم میوه در میادین کاهش یافت و متوسط اختلاف قیمت میوه در میادین با میانگین سطح شهر به ۴۰ درصد رسید.

بیشتر بخوانید

تفاوت ۵ برابری قیمت میوه در فاصله ۲ کیلومتری

براساس این گزارش، هر کیلوگرم آلو ۶۹۰۰ تومان، آلبالو ۱۲ هزار تومان، زردآلو ۱۲۵۰۰ تومان، انگور یاقوتی ۶۹۰۰ تومان، شلیل و شبرنگ ۸۴۰۰ تومان، گیلاس قرمز و سیاه ۱۳۵۰۰ تومان، گیلاس صورتی و عسلی ۸,۹۰۰ تومان و سیب گلاب ۱۱ هزار تومان در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود.

از جمله میوه‌هایی که قیمت آنها در نرخ‌نامه جدید نسبت به نرخنامه قبلی کاهش یافته است، می‌توان به انواع پرتقال که با ۴۰۰ تومان کاهش هر کیلوگرم ۵,۵۰۰ تومان و انواع سیب که با ۳۰۰ تومان کاهش هر کیلوگرم ۶,۹۰۰ تومان در میادین میوه و تره بار نرخ‌گذاری شده است، اشاره کرد.

گوجه سبز دور شهری با ۱,۳۰۰ تومان کاهش هر کیلوگرم ۱۰۲۰۰ تومان، موز با ۶۰۰ تومان کاهش هر کیلوگرم ۱۰۹۰۰ تومان، هلو با ۵۰۰ تومان کاهش هر کیلوگرم ۷,۹۰۰ تومان و هندوانه با ۳۰۰ تومان کاهش هر کیلوگرم ۲ هزار تومان از جمله میوه‌های دیگری هستند که از قیمت آنها در میادین میوه و تره بار کاسته شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • CA ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    8 3
    مگه خود درختش چنده!
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
    2 0
    بیاید شهرما ارومیه هر چقدر میوه خواستید ببرید مفت اینجا سر درخت میمونه خراب میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس