کد خبر 968569
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷
علیرام نورایی

بازیگر سریال مهیّج گاندو: «حرفه من بازیگری است و یاد نگرفته‌ام که ادای جوجه روشنفکران و مثلاً اپوزیسیون‌ها را دربیاورم. رسانه‌هایی مثل کانال مورد اشاره هم به همین دلیل دردشان آمده است.»

به گزارش مشرق؛  «علیرام نورایی» هنرپیشه‌ای است که حرفه بازیگری را از تئاتر آغاز کرده و با گذراندن مدارج ترقی به‌عنوان بازیگری توانا به تلویزیون و سینما راه یافته است.

مهارت‌های رزمی و مربیگری در رشته ورزشی "پارکور" جزو مزیت‌های این هنرپیشه تهرانی است که ظرفیتی منحصربفرد برای وی محسوب می‌شود.

نقش‌های به‌یادماندنی علیرام نورایی در چند پروژه ارزشمند ملی از جمله "یتیم‌خانه ایران"، "قلاده‌های طلا"، "استرداد" و… موجب شد که از جانب رسانه‌های بیگانه هدف کینه‌توزی قرار بگیرد؛ مزید بر آنکه جمعی از دلدادگان دشمن در داخل نیز او را مورد بی‌مهری و کم‌لطفی قرار دادند.

وی اما هنرمندی بی‌حاشیه، نجیب و محجوب است که فارغ از تعلقات سیاسی و جناحی، حقیقت و منافع ملی را بر تعارفات و رودربایستی‌ها ترجیح می‌دهد و پایبندی به هنر متعهد را اولویت اصلی فعالیت‌های خود می‌داند.

به‌تازگی با استقبال همگانی از سریال تلویزیونی "گاندو" و نقش‌آفرینی جذاب آقای نورایی در این پروژه پربیننده، بار دیگر رسانه‌های مغرض به تخریب وی رو آورده‌اند.

به‌عنوان نمونه، کانال دروغ‌پراکن "آمدنیوز" ضمن ابراز خشم از ایفای یکی از رُل‌های اصلی سریال گاندو توسط علیرام نورایی، وی را آماج فحاشی و تهمت‌های بی‌پایه قرار داد.

حمله مزبور بعد از آن صورت گرفت که آقای نورایی در صفحه اینستاگرام خود ویدئویی منقلب‌کننده به اشتراک گذاشت که حاوی انتقاد از اثر نامطلوب تحریم‌های غیرانسانی آمریکا بر بیماران خاص بود.

علیرام نورایی در واکنش به این سناریوی تخریبی اظهار داشت: «علاقه‌ای ندارم درباره مزخرفاتی که این موجودات می‌گویند، فکر کنم یا حرفی بزنم. آمدنیوز اندازه جواب دادن نیست.»

بازیگر سریال گاندو، در ادامه خاطرنشان ساخت: «مملکت من ایران است و بین هموطنانم زندگی می‌کنم. اتفاقاً به کوری چشم ملیجکان خودفروخته و وطن‌فروش، هرروز از مردم کشورم عشق دریافت می‌کنم.»

وی افزود: «حرفه من بازیگری است و یاد نگرفته‌ام که ادای جوجه روشنفکران و مثلاً اپوزیسیون‌ها را دربیاورم. رسانه‌هایی مثل کانال مورد اشاره هم به همین دلیل دردشان آمده است.»

گفتنی است سریال تلویزیونی "گاندو" به کارگردانی «جواد افشار» و نویسندگی «آرش قادری»، روایتگر یک ماجرای ضدجاسوسی است که بر اساس پرونده‌ای واقعی ساخته شده است.

در این مجموعه مهیّج، داستان پر افت و خیز إشراف اطلاعاتی سازمان‌های امنیتی کشورمان بر یک شبکه نفوذی به تصویر کشیده شده است.

منبع: جام نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
    40 2
    دمت گرم
  • سعید IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
    33 2
    درود بر شرفت هنرمند مردمی
  • IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
    5 0
    دمش گرم. من که همینجوری بهشون ارادت داشتم، ارادتم به ایشون بیشتر شــد. دم هرچی وطن‌پرست و عاشــق ایـــرانِ گــــــرم❤❤❤
  • علی IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
    3 0
    دمت گرم جناب نورایی
  • یاسر IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
    3 0
    خیلی آقایی، سلامت و برقرار باشی
  • نرگس IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
    13 0
    درود بر شرفت درود بر پدر و مادرت درود بر غیرتت
  • IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۴
    11 0
    از بازیگران بسیار عالی
  • IR ۰۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۷
    7 0
    به این میگن میهن پرست!
  • علی IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
    6 0
    چقدر از این بازیگرا کم داریم متاسفانه
  • عاشق ایران IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
    5 0
    خدایا شکر و هزار شکر در بین هنرمندان که عاشق یک بار رفتن به سفارت روباه پیر هستند هستند کسانی که فقط به عشق مردمند حال کردم درود بر شرفت و شیری که خوردی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس