آملی لاریجانی نمایه

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: پاسخ عزتمندانه رهبر معظم انقلاب به آبه شینزو نخست وزیر ژاپن فصل الخطاب دیپلماسی کشور است.

به گزارش مشرق، مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر چهارشنبه با حضور اکثریت اعضا و به ریاست آیت الله صادق آملی لاریجانی تشکیل جلسه داد.

آیت الله آملی لاریجانی پاسخ رهبر معظم انقلاب در دیدار نخست وزیر ژاپن را عزتمندانه، هوشمندانه و بر اساس مبانی استدلالی و حاصل از تجربیات چهل ساله انقلاب اسلامی از عناد آمریکا با حکومت، مردم و نظام جمهوری اسلامی خواند و این پاسخ عزتمندانه را ارزشی، اصیل و اسلامی و مستوجب شکر دانست.

بیشتر بخوانید:

آملی لاریجانی: مسلمانان اجازه نمی‌دهند «معامله قرن» پا بگیرد

آملی لاریجانی: دولت تلاش کند فشار بر مردم را کمتر کند

توصیه آیت الله آملی لاریجانی به دولت

وی با اشاره به آیه شریفه که «وَلِلَّهِ العِزَّةُ وَ لِرَسولِهِ وَ لِلمُؤمِنینَ»، معدن عزت حقیقی را متعلق به خداوند متعال دانست که در عزت رسول (ص) و مؤمنان تجلی می‌یابد، افزود: با مشاهده این عزت در آینه کلام رهبری امیدواریم سخن ایشان برای همه مسؤولان کشور فصل الخطاب بوده و به ویژه مسیر برای کسانی که مذاکره با آمریکا را کارساز و ثمربخش می‌پنداشتند روشن شده باشد تا بدانند که با این روش خیری برای مردم حاصل نخواهد شد و به جای آن به منابع و استعدادهای داخلی کشور و ظرفیت‌های اصیل خود تکیه کنند.

آیت الله آملی لاریجانی اظهار داشت: ما به مواضع رهبر انقلاب افتخار و از ایشان تشکر می‌کنیم و بر این باوریم که سخنان و عمل عزتمندانه ایشان، مسیر آینده دیپلماسی کشور را روشن کرده است و امیدواریم همه در این مسیر گام بردارند.

در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام بحث در مورد مصوبات گذشته مجمع و نحوه بازنگری در آنها در دستور قرار گرفت و پس از طرح پیشنهاد کمیسیون مربوطه دیدگاه‌ها و استدلال‌های موافقان و مخالفان به تفصیل ارائه شد که مصوبه نهایی مجمع در این مورد اعلام خواهد شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس