کد خبر 968278
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰

همان طور که می‌دانید مشهد یکی از شهرهایی هست که اکثر ایرانی ها به این شهر رفته اند و به خصوص که حرم امام رضا در این شهر قرار دارد باعث می‌شود که توریست های زیادی که شامل گرشگران ایرانی و خارجی می‌شود به این شهر بروند و این شهر رو به یک شهر توریستی تبدیل کرده. در واقع مشهد قطب گردشگری مذهبی ایران است و بعد از پایتخت دومین شهر بزرگ ایران به شمار می‌رود و از پرشورترین نواحی گردشگری مذهبی است. کمتر کسی را در کشورمان می‌توان پیدا کرد که تاکنون به شهر مشهد نرفته باشد و از این شهر زیارتی دیدن نکرده باشد. اکثر ما ایرانی ها با این شهر خاطره داریم و اگر فرصتی پیش بیاید به این شهر سفر می‌کنیم.

سفر به مشهد

اغلب گردشگران مشهد به شوق زیارت امام رضا و بهره مندی از فضای معنوی این زیارتگاه به شهر مشهد سفر می‌کنند و این شهر به پایتخت معنوی ایران ملقب شده. گنبد و ضریح امام رضا از طلا ساخته شده و تماشای کبوترانی که روی گنبد طلایی می‌نشینند و در آسمان بالای آرامگاه پرواز می‌کنند برای گردشگران خیلی جذاب است. علاوه بر این که مشهد یک شهر مذهبی هست ، جاذبه های طبیعی و گردشگری زیادی هم دارد که هر کس به این شهر سفر می‌کند از این جاذبه ها بازدید می‌کند. از جاذبه های گردشگری مشهد می‌توان به پارک کوه سنگی ، آرامگاه فردوسی ، پارک طبیعی هفت حوض ، پارک وکیل آباد ، باغ گیاه شناسی ، غار مغان ، باغ ملی ، بازار رضا ، خانه تاریخی ملک و ... اشاره کرد. البته خیلی از افرادی که به شهر مشهد می‌روند فقط به دیدن حرم امام رضا می‌روند و یا ممکن است از جاذبه های دیدنی شهر مشهد بی خبر باشند در صورتی که بازدید از این جاذبه ها خالی از لطف نیست.

تور مشهد

اگر بخواهید به این شهر توریستی سفر کنید و هم چنین از جاذبه های گردشگری این شهر بازدید کنید ، می‌توانید با تور های مشهد تخفیفان همراه شوید و علاوه بر حرم امام رضا ، مکان های دیدنی شهر مشهد را هم ببینید و از سفرتون لذت ببرید. خدمات ارائه شده توسط تورها اغلب یکی نیست. بنابراین با دیدن خدمات ارائه شده می‌توانید هر توری را که خواستید انتخاب کنید. تورهای مشهد با توجه به تنوع پروازهای چارتی طرفداران زیادی پیدا کرده که مسافران زیادی از طریق تور به شهر مشهد می‌روند.

سفر به مشهد با قطار

استفاده از بلیط قطار تخفیفان یکی دیگر از گزینه‌های شماست. اگر داخل تهران هستید بلیط قطار تهران مشهد را بگیرید و خیلی راحت به شهر مشهد بروید. شما می‌توانید به تهیه بلیط قطار تهران مشهد به این شهر سفر کنید. مسافرت با قطار به طور کلی یک حس و حال خوبی دارد و خیلی از مردم به خاطر همین حس و حالِ خوب و امنیتی که قطار از آن برخوردار است، سفر به مشهد را با قطار ترجیح می‌دهند. شما می‌توانید تور مشهد و بلیط قطار خود را از سایت تخفیفان خریداری کنید. تخفیفان علاوه بر تخفیف‌هایی که دارد، گزینه‌های متنوعی را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید این گزینه‌ها را با هم مقایسه کنید و مناسب با سلیقه و بودجه‌تان، گزینه مناسب را خریداری کنید. قبل از این که به مشهد سفر کنید می‌توانید با مشاهده‌ اطلاعات تورها و هتل های مشهد تخفیفان ، بهترین گزینه را متناسب با بودجه‌تان انتخاب کنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس