کد خبر 968174
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳
پیش بینی باران و رعد و برق در نیمه شمالی کشور

سازمان هواشناسی از بارش باران،‌ رعد و برق و وزش باد شدید موقتی طی امروز، فردا و روز جمعه در استان‌های واقع در نیمه شمالی کشور خبر داد.

به گزارش مشرق، بر اساس جدیدترین مدل‌های هواشناسی امروز در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال شرق سواحل دریای خزر به ویژه نواحی مرکزی و شرقی مازندران، جنوب غرب گلستان، استان‌های واقع در دامنه‌های البرز مرکزی و شرقی در شمال سمنان، شرق استان تهران، برخی نقاط استان‌های البرز، قزوین و برخی نقاط استان‌های واقع در شمالغرب کشور رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی شده است.

روزهای پنجشنبه و جمعه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در استان‌های واقع در نوار شمالی کشور رگبار باران گاهی رعد و برقی وزش باد شدید موقتی پیش بینی شده که در روز جمعه ناپایداری و بارش در شمال آذربایجان‌های شرقی، غربی و اردبیل نسبت به 5 شنبه از شدت بیشتری برخوردار است.

ببینید:

عکس/ در انتظار باران

همچنین در بعدازظهر جمعه نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان شاهد افزایش ابر و رگبار و رعد و برق خواهند بود.

روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده در غالب مناطق کشور جوی آرام پیش بینی شده است. طی سه روز آینده در برخی مناطق استان‌های شمالشرق، شرق و برخی نقاط استان‌های سمنان، تهران، قم، قزوین، البرز، اصفهان و یزد در برخی ساعات وزش شدید باد گاهی همراه با گرد و خاک خواهند داشت. این وضعیت امروز و فردا در استان‌های خوزستان، بوشهر و ایلام روی می‌دهد.

امروز همچنین در نواحی غربی، مرکزی و شرقی خلیج‌فارس و روزهای 5 شنبه و جمعه نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس مواج خواهد بود که بیشترین ارتفاع موج امشب در مرکز و شرق خلیج‌فارس تا 3 متر پیش بینی شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس