کد خبر 967474
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۸

ستاره مربع ها که روزگاری برای راحت تر شدن ارائه خدمات به مشترکان تلفن همراه راه اندازی شده بود، به کلاف سردرگمی تبدیل شده است که مخاطبان را در دریایی از انواع و اقسام این کد ها غرق کرده است. حالا این روزها مشترکین برای دریافت یک بسته اینترنتی یا مکالمه باید در میان انبوهی از کدها جست و جو کنند تا شاید بتوانند بسته مطلوب خود را پیدا کنند.

با این حال، همراه اول چندسالی است با توجه به در پیش گرفتن رسالت هوشمند سازی ارائه خدمات و تسهیل در استفاده از این امکانات، به سمت یک پارچه سازی بسترهای این موضوع رفته است. اتفاقی که خود را با راه اندازی ستاره ۱۰۰ مربع نشان داد. کدی مربوط به درگاه جامع خدمات اینترنت که تمام بستر فروش دیتا به مشترکان را شامل می شد و مشترکان خیلی راحت تر از قبل می توانستند به انتخاب بسته اینترنتی بپردازند.

اما همراه اول تنها به این کد بسنده نکرد؛ چند وقتی است که اپراتور اول در راستی رویکرد تجمع خدمات، اپلیکیشنی را طراحی کرده و در اختیار مشترکان قرار داده است که دسترسی به امکانات و خدمات را خیلی بیشتر از قبل تسهیل می کند. نرم افزاری که البته در ماه های اخیر بر تعداد خدماتش افزوده شده و امکانات جدید تری را در اختیار مشترکان قرار داده است. همراه اول، هر خدمتی را که بتوان به صورت غیرحضوری دریافت کرد، در این نرم افزار به مشترکان خود ارائه داده است. خدماتی یک پارچه و مبتنی بر بستر در همه حوزه های خدماتی مانند حوزه پیامکی، مکالمه، ریز مصرف و هرچه که بتوان به صورت غیر حضوری انجام داد را می توان از طریق این اپلیکشن استفاده کرد.

کافی است تا با نصب این برنامه، با آپشن ها و گزینه های مختلفی که دسترس پذیری به خدمات غیرحضوری را تسهیل کرده است آشنا بشید. اگر روزگاری برای دریافت خدماتی نظیر دریافت گزارش کامل ریز مکالمات و خلاصه کارکرد می بایست حضوری به دفاتر همراه اول مراجعه کنید، اما حالا کافی است تا با انتخاب کردن گزینه آن در این برنامه، خیلی سریع تر و راحت تر خواسته خود را محقق کنید.

در این برنامه گزینه های زیادی از خدمات غیر حضوری در اختیار مشترکان قرار داده شده است. گزینه هایی نظیر:

مشاهده و پرداخت صورتحساب پایان دوره و میان دوره، مشاهده موجودی و خرید شارژ (ویژه مشترکین اعتباری)، دریافت گزارش کامل ریز مکالمات و خلاصه کارکرد، فعالسازی، خرید و مشاهده گزارش مصرف بسته های نوترینو، مشاهده و فعالسازی بسته های تخفیفی و هدایا، انتقال اعتبار و افزایش بستانکاری، نمایش مشخصات مشترک و سیم کارت (PIN و PUK)، مشاهده و فعالسازی خدمات و انجام خدمات غیر حضوری، دسترسی آنلاین به پشتیبانی، مشاهده امتیاز و بهره مندی از جوایز باشگاه مشتریان همراه اول و… .

از سوی دیگر یکی از جذابیت های این نرم افزار، استفاده مشترکین از خدمات کمپین های مناسبتی است که در زمان های مختلف ارائه می شود. مشترکین در این برنامه می توانند از کمپین های مختلف همراه اول مطلع شده و با زدن گزینه آن، اقدام به فعال سازی کند.

همچنین یکی دیگر از امکانات این برنامه، بررسی تحلیلی میزان مصرف اینترنت است. یکی از نگرانی های همیشگی مشترکان، میزان استفاده از مصرف اینترنت و کم شدن غیر عادی از حجم بسته اینترنتی خود است. چیزی که با افزایش سرعت اینترنت باعث می شود مشترکین چندان میزان مصرف خود را احساس نکنند. اما مشترکین با این نرم افزار می توانند به تحلیل میزان استفاده از اینترنت خود بپردازند و در جریان تعاملات خود باشند.

خیلی از مشترکان با توچه به سرعت بالای اینترنت، شاید خیلی میزان مصرف اینترنت خود را متوجه نشوند، ولی به راحتی با استفاده از این اپلیکیشن می توانند از میزان مصرف و باقی مانده بسته خود مطلع شوند. یکی دیگر از مزیت های این برنامه ارائه ریز مصرف اینترنت به مشترک از طریق گراف و نمودار است. به این شیوه که در برنامه با تعیین زمان مشخص می توانید میزان مصرف خود را در یک گراف داشته باشید و خیلی راحت به تحلیل الگوی مصرف خود بپردازید. باید گفت یک پارچه سازی خدمات علاوه بر اینکه دسترسی به امکانات ارائه شده را برای مخاطب تسهیل می‌کند، شفافیت را نیز با خود به دنبال خواهد داشت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس