کد خبر 967374
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰
غیاثی

سخنگوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: مهدی تاج رئیس کمیته داوران را انتخاب کرد ولی نام او را در جلسه اعلام نکرد.

به گزارش مشرق، سیدرضا غیاثی در مورد برگزاری جلسه روز گذشته کمیته داوران که با حضور مهدی تاج برگزار شد، گفت: در این نشست به جز رئیس فدراسیون فوتبال، ابراهیم شکوری، فریدون اصفهانیان، علیرضا سهرابی، زاهد بحرینی، اسماعیل صفیری، محمدرضا فلاح، طاهره کشتیرانی و خود بنده حضور داشتم. در ابتدای نشست تاج در مورد لزوم بلیت فروشی الکترونیکی مسابقات لیگ برتر صحبت کرد و اینکه با انجام این کار مشکلات در ورزشگاه‌ها کمتر خواهد شد. همچنین بر استفاده از کمک داور ویدئویی تاکید کرد که در ادامه داود رفعتی رئیس دپارتمان گزارش خود را در این مورد و جام جهانی جوانان در لهستان ارایه کرد و اینکه در سوئیس با مقامات فیفا هم دیدار کرده است.

بیشتر بخوانید:

جوابیه تند قاضی‌زاده هاشمی به مهدی تاج: کاش نیم ساعت روی حرفت می‌ماندی

وی افزود: تاج همچنین بر استفاده از کمک داور ویدئویی تاکید دارد و می‌گوید در صورتیکه نتوانیم از این تکنولوژی و همچنین فروش الکترونیکی بلیت استفاده کنیم شاید اصلاً مسابقات لیگ برتر برگزار نشود. در مورد برگزاری کلاس آموزشی پیش از فصل هم صحبت و مقرر شد که سوبخیدن برای آموزش داوران و همچنین استفاده از کمک داور ویدئویی و آموزش به داورانی که می‌خواهند کمک داور ویدئویی باشند به ایران بیاید.

غیاثی در مورد انتخاب رئیس جدید کمیته داوران گفت: مهدی تاج اعلام کرد هفته آینده نام رئیس جدید کمیته داوران اعلام خواهد شد اما هیچ کدام از حاضرین در این جلسه رئیس کمیته داوران نخواهند بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس