کد خبر 967350
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۱
ساری سرمربی یوونتوس

مائوریتسیو ساری با قراردادی ۳ ساله هدایت یوونتوس را به دست گرفت.

به گزارش مشرق، با اعلام رسمی باشگاه یوونتوس مائوریتسیو ساری سرمربی ۶۰ ساله با قراردادی ۳ ساله هدایت یوونتوس را به دست گرفت.

در اطلاعیه باشگاه یوونتوس در این باره می‌خوانیم: بعد از سپری کردن فصلی فوق العاده روی نیمکت چلسی که با قرارگرفتن در رده سوم لیگ برتر، راهیابی به فینال جام اتحادیه و البته کسب قهرمانی لیگ اروپا در آخرین مسابقه همراه بود، مائوریتسیو ساری اکنون به ایتالیا بازگشته است. او از امروز با قراردادی که تا روز ۳۰ ژوئن ۲۰۲۲ معتبر است، هدایت یوونتوس را به دست می‌گیرد.

ساری ۶۰ ساله در ناپل زاده شد و سال‌های بسیاری از زندگی خود را در توسکانی گذراند. او از سال ۲۰۰۱ فعالیت مربیگری خود را به شکل حرفه ای آغاز کرد و هدایت باشگاه‌هایی نظیر ورونا، پروجا، گروستو، آلساندریا و سورنتو را در دسته‌های دوم و پایین‌تر فوتبال ایتالیا به دست گرفت. ساری از سال ۲۰۰۵ حضور در سری بی را با باشگاه‌هایی مثل پسکارا، آرتزو و آولینو تجربه کرد.

ساری در سال ۲۰۱۲ هدایت امپولی را به دست گرفت و بعد از یک فصل ناکامی در پلی آف، در سال ۲۰۱۴ این تیم را به سری آ رساند. ساری بعد از حفظ کردن امپولی در نخستین فصل حضور خود در سری آ، در سال ۲۰۱۵ هدایت ناپولی را به عهده گرفت.

ساری در سه فصل حضور در ناپولی به همراه این تیم به ترتیب ۸۲، ۸۶ و ۹۱ امتیاز در سری آ کسب کرد و در هر فصل، رکورد امتیازی این تیم در سری آ را جا به جا کرد. ناپولی ساری در ۲ فصل از این ۳ فصل به رده دوم سری آ رسید و مجوز حضور مستقیم در رقابت‌های لیگ قهرمانان را کسب کرد.

او اکنون در جدیدترین چالش خود به تورین آمده تا هدایت قهرمان ۸ دوره اخیر سری آ را به دست گیرد؛ مردی که همین چندهفته پیش و با قهرمانی لیگ اروپا، نخستین افتخار قابل توجه دوران مربیگری خود را کسب کرده بود.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امید حسن زاده HU ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
    0 0
    مشکل یووه آلگری نبوده و نیست مشکل یووه لشکری از مصدومان و نداشتن تمام توان یووه در مقابل حریفانش بوده و از دست دادن بازیکنانی که بسیار فصل قبل خوب کار کرده بودند مثل دنی آلوز چرا یووه برای حفظش تلاشی نکرد؟؟؟؟مربی ابزار کار نداشته باشد؟؟چگونه در میادین بزرگ اروپایی نتیجه بگیرد!!!آلگری در بازیهای اروپا کدام فصل بیش از ۵۰ درصد توان بالقوه یووه را در اختیار داشت؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس