سیگار نمایه

نماینده خمینی‌شهر در مجلس از واردات تنباکو با ارز ۴۲۰۰ تومانی از طریق یک شرکت آمریکایی- انگلیسی خبر داد.

به گزارش مشرق، محمدجواد ابطحی نماینده خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اخیراً مدارکی به دست نمایندگان رسیده که نشان از وجود تخلفات گسترده در شرکت دخانیات ایران دارد، گفت: بنده با آقای انصاری رئیس کمیته تحقیق و تفحص از شرکت دخانیات نیز در این زمینه صحبت‌های داشته‌ام و مدارک و مستندات را به وی ارائه کرده‌ام.

وی با اعلام اینکه گزارشات جدید باید ضمیمه گزارشی که هیئت تحقیق و تفحص آماده کرده شود، ادامه داد: رئیس این کمیته پیشنهاد کرد تا جلسه‌ای را نیز با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این زمینه داشته باشیم.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس با بیان اینکه گزارشاتی که نمایندگان دارند در بحث تبانی‌های است که در شرکت دخانیات رخ داده است، افزود: یکی از تخلفات و تبانی‌های که در مجموعه دخانیات رخ داده این است که ارز ۴۲۰۰ تومانی به یک شرکت آمریکایی- انگلیسی(B.A.T)(British American Tobacco) که در تهران هم دفتر دارد پرداخت شده تا از زیمباوه و برزیل تنباکو وارد کشور شود.

ابطحی تصریح کرد: گزارشاتی که کارشناسان شرکت دخانیات به برخی از نمایندگان داده‌اند نشان از این دارد که این شرکت برای ۶ ماه آینده ذخیره تنباکو دارد اما این شرکت با تبانی اقدام به واردات تنباکو از کشورهای فوق کرده است.

وی با بیان اینکه امیدواریم مدارکی که به هیئت تحقیق و تفحص از شرکت دخانیات ارجاع شده در گزارش نهایی ذکر و در صحن علنی پارلمان قرائت شود، گفت: اگر این اتفاق رخ ندهد قطعاً این موضوعات را از طریق استیضاح وزیر تعاون پیگیری می‌کنیم.

نماینده خمینی‌شهر در مجلس در پاسخ به این سوال که آیا هیئت مدیره این شرکت در تبانی‌های دست داشته یا خیر، اظهار داشت: امیدواریم اینگونه نباشد اما سهل‌انگاری هیئت مدیره دخانیات در برخی تبانی‌ها محرز است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محسن IR ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
    13 1
    کجاست میرزای شیرازی رحمةالله علیه؟؟؟
  • CA ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
    3 2
    به جای دارو تنباکو وارد کردند!!!!!!
  • سید رضا IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
    2 56
    دولت غربزده مزدور بیگانه !!
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
    0 0
    این خیانت نیست ؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس