انتخاب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس به تعویق افتاد

یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس جزئیات و پشت پرده عدم برگزاری انتخابات هیأت رئیس کمیسیون امنیت ملی را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی که خواست نامش منشتر نشود جزئیات و پشت پرده عدم برگزاری انتخابات هیأت رئیس کمیسیون امنیت ملی را تشریح کرد.

وی در این رابطه اظهار داشت: قرار بود انتخابات کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عصر امروز با حضور اعضای کمیسیون برگزار شود.

بیشتر بخوانید:

کاندیدای ریاست کمیسیون امنیت ملی انصراف داد

گزینه‌های ریاست کمیسیون امنیت ملّی

وی افزود: بر این اساس، علاالدین بروجردی و مجتبی ذوالنوری به همراه طرفداران خود جلسه‌ای راس ساعت ۱۳:۳۰ امروز برگزار کردند تا بر این اساس توافقی انجام شود. قرار هم بود تا رای گیری استمزاجی صورت گیرد و هر کسی از این دو نفر رای بیشتری کسب کرد فرد دیگری را حمایت کند.

وی ادامه داد: این موارد انجام شد و راجع به رئیس، نواب رئیس، دبیران و سخنگو بحث‌های لازم تا ساعت ۱۴:۲۰ صورت گرفت.

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای عنوان کرد: در همین حال حشمت‌الله فلاحت پیشه به همراه مصطفی کواکبیان ساعت ۱۴ در محل کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حضور یافتند و وقتی متوجه شدند ۱۲ نفر در این طرف توافق می‌کنند، وقتی دیدند وضعیت مناسب نیست، با خود گفتند اگر این تعداد در جلسه حضور یابند قطعاً همه جایگاه‌های هیأت رئیسه را می‌گیرند لذا جلسه را ترک کرده و آن را به هم زدند.

وی بیان کرد: قبل از اینکه گروه علاالدین بروجردی و مجتبی ذوالنوری در جلسه حاضر شوند گروه حشمت‌الله فلاحت پیشه جلسه را ترک کرده بودند تا جلسه به حد نصاب نرسد.

وی بر همین اساس اضافه کرد: تاکنون ۱۲ نفر از اعضا کمیسیون بر سر ریاست مجتبی ذوالنوری یا بروجردی توافق کرده‌اند. اما طرف مقابل حداکثر ۱۱ نفر هستند البته گفته می‌شود رای تعدادی از همین ۱۱ نفر نیز با ذوالنور است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس عنوان کرد: بنابراین آنها محاسبه کردند و تخمین زدند که اگر فلاحت پیشه برای ریاست کاندیدا شود رای نمی‌آورد لذا جلسه را ترک کردند تا این هفته رایزنی کنند.

به علت اینکه جلسات کمیسیون‌های تخصصی مجلس صرفاً روزهای یکشنبه برگزار می‌شود لذا جلسه برگزاری انتخابات هیأت رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نیز به یکشنبه هفته آینده موکول شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
    0 0
    سلام بینی وبین الله کمیسیون امنیت ملی شخصی صد درصد ولایی وانقلابی مثل آقای ذوالنور را نیاز دارد نه شخصیتی که در بزنگاه ها ، اهل لابیگری باشد. امیدوارم بحق حضرت زهرا(س)در این برهه حساس ونیازمند شور انقلابی آقای ذوالنور بر کرسی ریاست جلوس داشته باشد نه کس دیگه!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس