کد خبر 967216
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
خوش و بش سرخابی‌ها در پایان

طبق اعلام اسپانسر باشگاه‌ها پول‌ها را جلوتر از موعد می‌گیرند، اما باز هم طلب دریافتی جدید در قالب «مطالبات» دارند.

به گزارش مشرق، یکی از مدیران باشگاه استقلال گفته است بخشی از مطالبات ما از ایرانسل مانده که قطعاً آن هم پرداخت خواهد شد. وقتی کسی اسپانسر ۲ باشگاه می‌شود قطعاً باید پرداختی‌هایش روی روال باشد. وقتی تعهدات انجام می‌شود هواداران هم حمایت خواهد کرد. مگر ما چند منبع داریم که اعتباراتمان را دریافت کنیم؟

او مدعی شده است ایرانسل «مطالبات» استقلال را پرداخته. سوال اینجاست که مگر باشگاه توانسته بدهی چند ده میلیاردی خود از فصول قبل را به اسپانسرش پرداخت کند؟ پیش از این زمانی که صورت حساب باشگاه استقلال منتشر شده بود در فهرست طلبکاران اسپانسر حضور داشت و رسانه‌ها همان زمان هم به این موضوع پرداخته بودند که چطور باشگاه جلوتر از موعد پول‌ها را گرفته است.

بیشتر بخوانید:

استقلال: یک تیم به بازیکنان ما بالای 4 میلیارد پیشنهاد داده!

کلیدواژه‌ی «پیشخور» که یکی دوسالی است وارد اقتصاد ورزش کشور شده است از همینجا ریشه داشته و دارد. طبق اعلام اسپانسر باشگاه‌ها پول‌ها را جلوتر از موعد می‌گیرند، اما باز هم طلب دریافتی جدید در قالب «مطالبات» دارند. گاهی مدیران دو باشگاه سرخابی طوری از «مطالبات» صحبت می‌کنند که «بدهکار» هستند و طبق اسنادی که خود باشگاه پیش از این منتشر کرده است هنوز بدهی خود را تسویه نکرده است.

انگار بعضی قصد دارند زمانی که باشگاه‌ها نیازمند پول برای جذب بازیکن، مربی یا پرداخت بدهی‌های انباشته هستند طرفداران را به جان اسپانسر‌ها بیاندازند. ر

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس