کد خبر 966521
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵
سید عباس موسوی

موسوی سخنگوی وزارت خارجه کشورمان موسوی خطاب به وزیر خارجه آمریکا گفت: مشکوک بودن حوادث برای نفتکش‌ها نه تنها شوخی و خنده دار نیست بلکه نگران کننده و هشدارآمیز است.

به گزارش مشرق، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به اتهام زنی بی اساس مایک پامپئو وزیر امور خارجه آمریکا اظهار داشت: مسئولیت تامین امنیت تنگه هرمز، بر عهده جمهوری اسلامی ایران است و نشان دادیم که در سریعترین زمان ممکن به کمک ملوانان کشتی های دچار سانحه رفتیم و آنها را نجات دادیم.

بیشتر بخوانید:

واکنش ظریف به ادعای آمریکا درباره انفجار نفتکش ها

حمله به نفتکش‌ها کار کیست؟

سی‌ان‌ان: حادثه دریای عمان ناشی از مین بوده است

استاد دانشگاه جرج‌تاون: انفجار نفتکش‌ها کار اسرائیل بود

ظاهراً برای آقای پامپئو و سایر دولتمردان آمریکایی متهم کردن ایران در حادثه مشکوک و تاسف بار برای نفتکش ها راحت ترین و ساده انگارانه ترین کار است. در حالیکه نخست وزیر ژاپن برای کاهش تنش ها، با نفر اول جمهوری اسلامی ایران در حال دیدار است کدام دست های پنهان بدنبال اثرگذاری بر این تلاش‌ها در منطقه است و چه کسانی از آن سود می برند؟!

آقای پامپئو! این تشکیک نه تنها شوخی و خنده دار نیست بلکه نگران کننده و هشدار آمیز است.

 

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
    0 1
    تو رو خدا واکنش وزارت خارجه رو ببینید.در حالی که امریکا و عرعرستان یهودی این همه دارن عربده میکشن اقایان هنوز نمیتونن پاسخی در خور عظمت ایران بدن.از دیپلماسی ضعیف دولت روحانی بیش از این انتظار نمیره
  • GB ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
    3 0
    اولا که این وزیر خالی‌ بند امریکأیی خودش قبلا اقرار کرده که در زمانیکه در سازمان سیا بوده دوره دروغ گفتن رو گذرانده، دومأ این سناریو رو از قبل آماده کرده بودند که در صورت نپذیرفتن گفتگو از طرف ایران ( پاسخ منفی‌ ایران به نخست وزیر ژاپن) این عملیات رو انجام بدهند تا ایران رو تحت فشار بین المللی قرار بدهند، که خوشبختانه حنای این افراد برای حتی دوستان اروپأیشون هم دیگه رنگی‌ نداره!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس