کد خبر 966083
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲
رامبد جوان

رامبد جوان برای به دنیا آوردن فرزندش لایق نداند و به‌دنبال تابعیت کشور دیگر باشد، آن هم با هزینه‌های بالایی که تا ۵۰۰ میلیون تومان برای چنین کارهایی تخمین زده‌اند؟

به گزارش مشرق، چند روزی است که یک خبر در فضای مجازی دست به دست می‌شود و انتقادات بسیاری را به‌همراه داشته است. حتی شب گذشته تلویزیون هم نسبت به این اتفاق، واکنش نشان داد. ماجرا از جایی شروع می‌شود که رامبد جوان برای اکران فیلم سینمایی «قانون مورفی» به کانادا سفر می‌کند. اما همراهی همسرش «نگار جواهریان» یک علامت سؤالی را برای جامعه ایجاد کرده؛ آیا قرار است فرزند این کارگردان، بازیگر و مجری تلویزیون همچون برخی سلبریتی‌های دیگر در کشوری غیر از ایران به دنیا بیاید یا بنابر تکیه‌کلام همیشگی‌اش در «خندوانه» که می‌گفت: "بریم بیایم"؛ در چند روز آینده به کشور بازمی‌گردد، این علامت سؤالی است که در رابطه با مجری برنامه «خندوانه» هنوز بدون پاسخ مانده است! چرا که او هنوز واکنشی نسبت به این هجمه‌ها نشان نداده و با همه نقل‌قول‌ها و گمانه‌زنی‌هایی که انجام می‌شود امکان دارد فرزند او در کانادا به دنیا بیاید و شاید به ایران برگردد و این اتفاق در کشور خودش بیفتد، باید منتظر بمانیم و ببینیم چه اتفاقی رقم می‌خورد.

اما حسابِ رامبد جوان با دیگر سلبریتی‌ها متفاوت است، چرا که علی‌رغم محبوبیت به‌عنوان بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون پلاتوهای میهنی‌اش از یاد مردم نمی‌رود، مخصوصاً در «خندوانه» که همیشه با ترانه‌ها، پلاتوها و گفتمان‌هایش، تعصب ملی و ایرانی‌اش را فریاد می‌کرد، حتی در برهه‌ای حمایت از کالای ایرانی را در دستور کار قرار داد اما لباس‌های مارک‌دار رامبد یک تناقضی میان رفتار و گفتار او ایجاد کرد و باعث شد با انتقادهایی همراه شود. بعد از این هجمه‌ها، مجری برنامه «خندوانه» از مردم عذرخواهی کرد. اما این تعارض رفتار و گفتار دوباره تکرار شده و بسیاری توقع عمومی‌شان این است که ستاره‌هایشان باید به حرف‌ها و شعارهایشان پایبند باشند.

بیشتر بخوانید:

ما خیلی کانادا رو دوست داریم، خیلی!

هجمه‌ها و انتقادات در صفحه شخصی رامبد جوان ادامه دارد و این مجری، بازیگر و کارگردان به‌همراه همسرش نگار جواهریان در کانادا به‌سر می‌برد و گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای هم می‌گوید که جواهریان بی‌شک اجازه دو پرواز با این طول مدت برای بازگشت را نخواهد داشت. مخاطبان بر این عقیده‌اند او در همان کشور فارغ خواهد شد و اصل سفر نه برای اکران «قانون مورفی» بلکه برای تولد فرزندشان در کانادا است. اما تا امروز این مطالب و گمانه‌زنی‌ها، پیش‌فرض‌های رسانه‌ای محسوب می‌شود. هنوز رامبد جوان و همسرش هیچ واکنشی به این انتقادات نشان ندادند و البته اقدامی هم در این راستا انجام دادیم به پاسخی نرسیدیم.

فعالان رسانه‌ای نوشتند که حق هرکسی است بتواند جای تولد فرزندش را انتخاب کند ولی هرکسی به‌غیر از رامبد جوان! چون او علاوه بر معروفیت، اعتقادات مطرح‌شده‌اش در تلویزیون یک علامت سؤال بزرگ برای مردم ایجاد کرده است. مخاطب در مقاطع بسیاری شاهد شعارهای بسیاری از او بوده که درباره عشق به میهن و دوست داشتن وطن مطرح کرده و حالا این رفتار با آن گفتار تعارض دارد و از مقبولیت مردمی او کم می‌کند. جامعه، مردم و رسانه‌ها این سؤال را از رامبد جوان دارند که؛ چگونه می‌شود یک نفر همیشه در برنامه‌هایش از عشق به میهن و کنار هم بودن و حمیت ملی صحبت می‌کند اما کشور خود را برای به دنیا آوردن فرزندش لایق نداند و به‌دنبال تابعیت کشور دیگر باشد، آن هم با هزینه‌های بالایی که تا ۵۰۰ میلیون تومان برای چنین کارهایی تخمین زده‌اند؟ البته ذکر این نکته ضروری است که هزینه‌های بیمارستانی بدون بیمه در این شهر بالاست و در صورتی که به هر دلیلی اقامت بیش از حد معمول لازم باشد.

به‌نظر می‌رسد تلویزیون با دیدن این اتفاقات و رفتارهای متناقض از سوی سلبریتی‌ها حضورشان را در قاب "جعبه جادو" کمرنگ کند، چرا که این قشر به‌واسطه آنتن توانسته‌اند به این اندازه مقبولیت دست پیدا کنند. این محبوبیت و معروفیت علاوه بر ثروت، قدرت رسانه‌ای هم به‌وجود می‌آورد. یادم می‌آید چندی پیش بود که سام درخشانی در برنامه تلویزیونی درباره به دنیا آمدن فرزندش در کانادا گفت: "من به فرزندم لطف کردم و به او هدیه دادم و آینده‌اش تضمین شود".

البته بازیگران دیگری همچون "فریبا نادری" ماه‌های آخر بارداری را در کانادا سپری کرد تا دخترش را در این کشور به دنیا بیاورد. "روناک یونسی" دومین فرزند خود را در کانادا به دنیا آورد و البته مدت زیادی است که بیشتر در خارج از کشور زندگی می‌کند. "محسن تنابنده"، "شیلا خداداد"، "مهناز افشار" و بسیاری دیگر ترجیح دادند در کشوری غیر از ایران فرزند خودشان را به دنیا بیاورند. حالا سؤال این است؛ چرا رامبد جوان و عمده سلبریتی‌ها که همیشه فریاد مطالبه‌گری از وضعیت معیشتی مردم را سر می‌دهند خودشان واقف به همگامی با ملت ایران نیستند، این شوآف‌های رسانه‌ای سلبریتی‌ها چه سرمنزلی را دنبال می‌کند؟

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 52
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 9
  • سلام IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    76 4
    این 500 تومان بخشی از درامد تبلیغات شبانه روزی ایشون برای روبیکا و ستاره 780 بود که به خاطر تابعیت گرفتن برای دردانشون مستقیم از جیب این مردم که رامبد اونا رو خیلی دوست داره خارج و به حلقوم خارجی ها واریز شد .خدا شاهده که ملت ایران بعد از این رامبد شما را خیلی بیشتر دوست خواهد داشت چون باید جبران هزینه های بعدی را هم بنمایید ...
    • فاطمه IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
      5 4
      خیلی دوست دارم بچشو ببینم
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    61 7
    این بزرگترین توهینیه که یه سلب ریتی ( !!!) میتونه به ملت خودش بکنه اون هم کانادا!! کشوری که دزدها رو پناه میده و در مقابل اینترپل مسئولیتی نداره !!
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    45 5
    این جماعت پیاده نظام جریان غرب زده در کشورند که در بزنگاههای تاریخی وارد میدان میشن و قشری از مردم را همراه خود می کنن تا امثال روحانی برن اون بالا 4 سال 4 سال گند بزنن به مملکت .. از منتخب این جماعت بیسواد و پر مدعا انتظار پیشرفت و تعالی ملت را نداشته باشیم..
  • IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    23 6
    کاش رامبد جوان تکذیب میکرد و برای تولد بچه اش برمیگشت ...
    • IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
      39 5
      خخخخخخخ یعنی مرض داشت نگارپا به ماه رو با خودش ببره کانادا
  • جواد IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    35 4
    دهن کجی به ملت شریف ایران
    • IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
      34 2
      عزیزم اگه میخاست برگرده که نمیرفت بهتره واقعیت ها رو ببینیم این موج زایمان خارج یه طرف بعضی ها خارج زایمان نکردن اما غالبا بچه هاشون بنام آقا زاده شهروند امریکا ،،،،،،،هستن فرقی نداره ایران فقط برای چابیدن خوبه ،،،،،
    • IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
      7 0
      مردم شریف ایران اگر عقل داشتند که گول هر کسی را نمی خوردند ...
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    11 1
    فکر می کنم رضا عطاران اصلا بچه ندارد ودوست هم ندارد بچه دار شود
    • ... IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      0 0
      خب رضا عطاران چه ربطی به رامبد جوان و نگار جواهریان داره؟؟؟!!!!
  • US ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    21 48
    بهترین کار کرده ایران یک کشور جهان سومی هست ملت بی فرهنگ دارد هنوز هنوز تفکرات فاشیستی قومیتی (پان اریایی)البته اریایی مفهوم نژادی نیست اما به خورده ملت دادند .تفکرات فاشیستی مذهبی داریم ..به شدت
  • یزدانی IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    32 1
    با سلام طبق فرمایشات جناب آقای بهجت دروغ تمام کشور ایران را فرا گرفته این هم یک نمونه از دروغ وریاکاری
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    21 3
    بي هويتي و بي ارزشي و ريا انسانها را به هرجايي ميكشاند متاسفانه سلبريتيها از خود بيگانه شده اند و ساز بيگانه ها را براي مردم ايران كوك ميكنند
  • IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    28 1
    بازیگر گر هستند نقش بازی میکنن!!!
  • ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    25 1
    حیف اون 500میلیون
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    13 53
    من دلیل گیر دادن مردم به رامبد جوان رو متوجه نمی شم. ایشون برای جزییات زندگی خودش باید از مردم کشور صلاح و مشورت کنه؟؟ به مردم چه مربوط که ایشون بچه شو کجا میخواد به دنیا بیاره؟ همه کسانی که به رامبد جوان اعتراض میکنن، خودشون تو زندگی شخصی شون شایسته صدها و هزاران شماتت هستن. اما یاد گرفتیم فقط عقده هامونو سر دیگران خالی کنیم. در ضمن برجسته کردن و بحث و جدل بیش از حد در مورد این مسائل پیش پا افتاده خیلی مشکوکه. آهای مردم!! مواظب باشید با دامن زدن به مسائل جزئی، فرش زیر پا و دارایی تونو چپاول نکنن!!!
    • US ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
      9 2
      مشکل زندگی خصوصی ایشون نیست، ایشون می‌تونه برای زندگی خصوصی خودش هر تصمیمی دوست داره بگیره، به هیچ کس هم ارتباطی نداره اما اینکه شما فیلم بازی کنی و بگی من عاشق ایرانم و ایران رو با هیچ جا عوض نمیکنم و هزار تا از این شعارها ولی در آخر حاضر نباشی بچت همین جا در خاک ایران به دنیا بیاد به بهانه اینکه تابعیت یک کشور دیگر رو داشته باشه تا آینده درخشانی رو براش ترسیم کنی یک تناقض داره با تمام اون شعارها ! اگر ایران رو دوست داری و هیچ جا ایران نمیشه تابعیت کانادا چرا ؟!
    • بی نام IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
      3 5
      الله اکبر از دست مردم. راست بری میگن گیجه چپ بری میگن بیجه. مثلا دین داریم اسلامی هستیم گل گفتی به خدا.
    • فرزاد IR ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
      2 0
      امیدواریم که اون عزیزان وطن پرست ایران دوستی ,که رامبد جوان رو برای اینکار انقدر شماتت میکنن,خودشون حداقل از اون دسته ای نباشن که بمحض ایجاد موقعیتی,ایرانی بودنشونو که سهله,انسان بودنشونم فراموش میکنن!..........
  • IR ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    2 1
    دوشخصیتی ها بیمارند بیماری نفاق دارند.
  • محمد IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    4 0
    چه رامبد چه گلزار و بالاتر از اونا مسئولان بلند رتبه کشوری اینکه همیشه شعار وطن دوستی و وطن پرستی میدن و مردم به حمایت و خدمت به کشور و هم وطن تشویق میکنن همش برای مردمه و شغل و موقعیت عالی در ایران در صورتی که بعداً معلوم شده طریقه زندگی و رفتار اونا صدرصد دقیقاً خلاف اون حرفها و گفته هایی بوده که جلوی دوربین و مردم گفتن خانه های لوکس و لاکچری اتومبیل های خارجی و غربی و زندگی های اعیانی و درجه یک
  • IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    0 7
    وحوش داعشیعه بسوزید و بمیرید
  • IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    23 1
    رامبد خودش یقه مردم رو جر داده بود که کالای ایرانی بخرند ..حالا ما حق نداریم در مورد مکان تولد بچه اش نظر بدیم
  • ا. ا. IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
    13 0
    عالم بی عمل به زنبور بی عسل می ماند.
    • IR ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۹
      1 1
      واقعنا
  • DE ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
    7 2
    ولی رامبز جوان که خیلی مارا دوست میدارشته .چرا رفت کانادا وضع حمل کنه.حالا خدا کنه پسر اولشون بچه باشه چون خیلی پسردوس میبوشید, بچه شون سالم باشه مثل باباش عقلش ناقص نباشه بقیه اش قابل حله.
  • مهدی IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
    5 0
    رامبد میخواد کانادا برنامه بسازه. خندارانده ۶. میگه مردم کانادا ما شمارو خییییییلی آی لاو یو خیییییلی
  • زهرا IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
    0 3
    اولا هرکس اختیار خودش و داره هرکاری بکنه پول داشته رفته، ولی رفتنش اشتباه بوده حالا رفته چرا النی کرده رفتنشو، ، باید مخفیانه میرفته، سیاست بلد نیس رامبد..
    • فلانی IR ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
      1 0
      اگر سیاست هم داشت انقدری ایرانی تو کانادا وجود داره که بخان عکس و فیلم رامبد پخش کنن
  • سعید IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
    18 0
    با سلام. مسعود اوزیل بازیکن المان که ترکیه ای اصل هست هفته گذشته پول شام عروسیش را بین مردم فقیر کشورش ترکیه پخش کرد که در رسانه ملی هم انعکاس داشت اقای رامبد جوان نمیتوانست هزینه این سفر بین نیازمندان ایران یا سیل زدگان تقسیم میکرد و برای اونها سرپناه درست میکرد.متاسفانه در ایران همه شعار میدهند و در عمل شاهد کاری از انها نیستیم.با تشکر
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
    7 0
    با این پولهای مفت صدا وسیما آدم شدن ...
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
    6 0
    میگن برای طلاق سحر دولتشاهی هم یه خونه در نیاوران بهش داده . از کجا میارن ؟
  • IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
    16 1
    رامبد چرا وقتی در برنامه ی خندوانه به آزاده نامداری تیکه انداختند ، تو غش غش می خندیدی و دست می زدی ؟ چرا آزاده رو قضاوت کردی و او را مسخره کردی ، ولی الان توقع داری کسی تو را قضاوت نکند ؟ حجاب آزاده که از زن تو حتی بعد از برداشتن روسری خیلی بیشتر بود .... چرا ؟مشرق جون هر کی دوست داری ، منتشر کن ...
  • Nastaran IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
    2 16
    هرادم عاقلي كه پول داشته باشه دوست نداره بچش توي اين مملكت به دنيا بياد اوناييم كه پول ندارن بهتره بچه نيارن
    • علی IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۷
      2 1
      خاک.....
  • IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
    7 0
    بیخود نیست سه بار ازدواج کرده اصلا این رامبد سراپا فریبه فریبببب...
  • 2690952191 IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
    7 0
    ای بابا رامبد حوان کیه جرا اینقدر بزرگش میکنید اصلا در موردش حرف می زند این همه وقت میزارید چی اهمیت دارد خودش بجه اش خانماش اینقدر بازگرها بودند رفتند نامی از شون نیست این هم یکیشون طوری صحبت میکنید که جه اتفاق مهمی افتاده بابا اینها رو نبایستی اهمیت داد رامبد جوان که جی ول کنید . حالا بچه اش اینجا بدنیا و هرکجای دیگر بدنیا بایید جی گیر مان میآید به فکر خانواده خود اقتصاد مملکت دانش و تربیت و اصالت خودمان باشیم .برنامه خندوانه واقعا مردم با این مشکلات می خندیدند دنبال رفیق و رانت و لابی خودش بود مقصر ماییم که به این حور آدمها میدون می دیم دیدیم واقعا مردم ایران را از افسردگی نحات داد تو روحش . هزاران مشکل خود ساخته داره بیدادمیکنه انوقت سایت ها و رسانه ها و شبکه های مجازی پر شده رامبد بچخ اش رو در کاندا بدنیا میاره خواب بیاره اصلا هر جهنمی خواست خانمش زایمان کنه مردم ویل کنید . یا حق
  • الهه IR ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
    3 0
    خیلی پیشتر از این بازیگریکتا ناصر,سام درخشانی,نیوشا ضیغمی,روناک یونسی,شیلا خداداد ووو رفتن بچشونو کانادا بدنیا اوردن,همشونم بدون استثنا دم از وطن پرستی میزدن,حالا چی شد که یکدفعه این موضوع انقدر مهییج و جالب شده؟!مردم ساده ایران......
  • IR ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۹
    4 1
    یک زلزله بیاد کانادا خراب شه . راحت میشیم . از غیبت کردن و غیبت شنیدن متنفرم.
  • IR ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۹
    0 3
    اگر نفری صد میلیون به همین مردم بدهید . همشون خفه میشوند....
  • فاطی IR ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۹
    6 0
    این صدا و سیماست که باید این جور بازیگرانی که با حمایت مردم مشهور شدند رو ممنوع التصویر کنه
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۹
    7 0
    این رامبد عین همون تبلیغه پیام بازرگانیه که میگه من. یه پدرم. همیشه بهترینها روبرای خودم وخانواده ام در نظر میگیرم خوب با این حساب بین ایران وکانادا بهترینها رو درنظر گرفته.برو خوش باش اگه با پول زحمت خودته که نوش جونت وگرنه که دیگه میدونی باداورده رو باد میبرد
  • رضا عطاران IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۹
    6 0
    این مردک فقط بلد بود توی تلویزیون ادای ادمای میهن دوست رو در بیاره! رامبد پیر
  • ناشناس IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۴
    1 2
    مردم ساده ایران! حالا مگه واقعا شما به حرف این آقا گوش کردینو کالای ایرانی خریدین! اگه انقد ساده این حقتونه حرص بخورین
  • نازنین IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
    0 2
    به نظر من به کسی مربوط نیست که رامبد جوان بچه اش را کجا آورده شاید از ایران خوشش نمیاد
  • صهبا IR ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    1 0
    اینهمه تناقض در گفتار و عمل....؟؟؟؟؟
  • امیرعلی IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    0 1
    خیلی دوست دارم بچه شون رو ببینم
  • اسی IR ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
    4 2
    ایران فدای اشک خنده تو
  • اسی IR ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
    8 1
    ایران فدای اشک خنده تو
  • JP ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
    3 1
    اینم واقعیت این دو نفر: ایران ایران ایران تو رو دوستتدارم... اما میرم کانادا بچه می آرم! ایران ایران ایران فدای بچه هام! پاسپورت کانادا می ارزه به ایران!!
  • یلدا IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 1
    آقای رامبد جوان اگه به گفته شما ایران کشور خوبیه.پس چرا کانادا رو به ایران ترجیح دادی؟ایران برای ما فقیر بیچاره ها خوبه؟ بهتر نبود۵۰۰ میلیون رو به مردم فقیر میهنتون می‌دادید آقای جوان؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس