کد خبر 965916
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲
علی خطیر

اوضاع این روزهای استقلال اصلاً مساعد نیست. اختلاف بین برخی بازیکنان علنی شده و زاویه مسئولان باشگاه در کادر مدیریتی نیز مشهود است. در اکثر ماجراها هم پای یک نفر در میان است.

به گزارش مشرق، فرهاد مجیدی اعلام کرده بود که می‌تواند تیم خوبی ببندد اما باشگاه تصمیم گرفت یک مربی خارجی بیاورد که خروجی آن تصمیم مجیدی برای قطع همکاری و حضور در تیم امید بود. مجیدی دیروز در همین خصوص مصاحبه‌ای جنجالی هم انجام داد که مخاطبش یک نفر بود. فرهاد تاکید کرد که مذاکره با بازیکنان برای حضور در استقلال به او محول شده اما بعداً فهمیده شخص دیگری با بازیکنان مذاکره کرده است.

اعضای هیات مدیره باشگاه در روزهای گذشته بارها اعلام کردند هیچ خبری از مذاکرات با گزینه‌های خارجی و در راس آنها استراماچونی ندارند و هماهنگی با آنها صورت نگرفته و همه چیز به یک نفر سپرده شده است. ماجدی مدعی شد که او به‌عنوان عضو مذاکره‌کننده با مربی خارجی انتخاب شده اما درنهایت شخص دیگری انجام مذاکرات با استراماچونی و نماینده‌اش را برعهده گرفت.

بیشتر بخوانید:

واکنش پسر شفر به اتهامات خطیر به پدرش

 

شایعه شد که فتحی در میانه راه از جذب مربی ایتالیایی پشیمان شده و در همین خصوص نیز متنی در سایت باشگاه منتشر شد که نشان می‌داد مسیر مذاکرات تغییر کرده و احتمالاً باید شاهد یک مربی دیگر باشیم اما صبح روز بعد یک نفر اعلام کرد که مذاکرات با استراماچونی نهایی شده است.

باشگاه برای فسخ قرارداد شفر با مشکل مواجه شده است. فتحی اعلام کرد که تلاش می‌کند با کمترین ضرر ممکن این پرونده را ببندد اما یک نفر با دلال خواندن شفر شروع به انتشار اسنادی علیه مربی آلمانی کرد و شاید به همین دلیل نتوان امید زیادی به تعامل بین شفر با باشگاه داشت و احتمالاً به همین دلیل هم فتحی بلافاصله مصاحبه و اعلام کرد نباید شفر را دلال نامید.

اوضاع استقلال را می‌توان تا حدی بحرانی دانست حتی با وجود اینکه تکلیف کادر مربیگری این تیم مشخص شده است. علی خطیر، معاون باشگاه استقلال نیز در متن اکثر اتفاقات قرار دارد. صد البته که نتیجه گرفتن می‌تواند همه چیز را تحت‌الشعاع قرار دهد. باید دید درنهایت او که به‌طور کامل نقل و انتقالات را در دست گرفته، عامل موفقیت‌ها لقب می‌گیرد یا توفیقی دوم!

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس