فولاد زرند ایرانیان

مدیرعامل شرکت فولاد زرند ایرانیان؛ اهتمام شرکت فولاد زرند ایرانیان، جذب سرمایه‌انسانی بومی است.

درصد بالایی از سرمایه‌انسانی در کارخانه‌های کنسانتره و گندله‌سازی شرکت فولاد زرند ایرانیان، از نیروهای بومی شهرستان، با عملکرد بسیار رضایت بخش هستند.

مهندس سهراب‌نژاد مدیرعامل شرکت فولاد زرند ایرانیان – از شرکت‌های هلدینگ میدکو- در دیدار با دکتر امیری نماینده مردم زرند در مجلس شورای‌اسلامی و همچنین خنجری فرماندار زرند ضمن بیان این مطلب گفت: شرکت فولاد زرند ایرانیان، اهتمام جدی در افزایش میزان اشتغال و جذب نیروهای بومی منطقه دارد. تاکنون نیز گام‌های بسیار خوبی در این مسیر برداشته‌است. خوشبختانه عملکرد نیروهای بومی زرند در این شرکت نیز بسیار رضایت‌بخش است.

مهندس سهراب‌نژاد ضمن شرح وضعیت پروژه فولاد و اشاره به تلاش‌های مستمر و شبانه‌روزی مجموعه برای راه‌اندازی این پروژه عظیم، ادامه داد: در پروژه، تعداد محدودی از نیروهای غیربومی شاغل هستند که همه از پیشکسوتان صنعت فولادسازی بوده و سال‌های طولانی در پست‌های حساس فولاد اصفهان مشغول به کار بودند که آمادگی کامل برای انتقال دانش و مهارت خود به نیروهای جوان‌تر را دارند. انتظار می‌رود نیروهای بومی از این تجربه‌ها استفاده کنند.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد کم‌نظیر این شرکت در تولید گندله تصریح کرد: ما در تولید گندله رکورد زده‌ایم. امیدواریم تا پایان سال جاری شاهد تولید شمش فولاد در زرند باشیم.

گفتنی است شرکت میدکو به‌عنوان هلدینگ صنایع و معادن، با راه‌اندازی و اجرای بیش از ۳۵ طرح و پروژه و تولید بیش از ۳۰ درصد از ظرفیت فولاد کشور و بیش از ۲۵ درصد از ظرفیت مس کشور، باعث ایجاد بیش از ۴۵ هزار اشتغال مستقیم و بیش از ۳۰۰ هزار اشتغال غیرمستقیم شده‌است. تولید اولین کاتد مس به روش تانک بایولیچینگ، برای اولین بار در جهان توسط شرکت میدکو یکی از طرح‌های موفق و منحصر به فرد این شرکت است که در نتیجه آن شاهد صرفه‌جویی قابل توجه در مصرف انرژی و آب و کاهش قیمت تمام‌شده کاتد مس هستیم.

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس