کد خبر 965243
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲
موسوی

پزشک تیم ملی والیبال گفت: نمی‌توانیم درباره‌ی وضعیت موسوی به صورت قطعی صحبت کنیم و در هنگام گرم کردن، شرایط او مشخص می‌شود.

به گزارش مشرق، سیامک افروزی پزشک تیم ملی والیبال ایران درباره وضعیت مصدومان ایران در لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ اظهار داشت: در بازی آرژانتین چند مصدوم داشتیم. پای جواد معنوی‌نژاد روی پای محمد موسوی رفت و پیچ‌خوردگی پیش آمد که ابتدا مشکوک به ترک خوردگی بودیم اما امروز آزمایش‌های انجام شد و مشخص گردید که شکستگی نداریم اما جواد دچار کشیدگی تاندون شده و بازی با ژاپن را از دست می‌دهد. ما تلاش می‌کنیم تا به دیدارهای ارومیه برسد.

بیشتر بخوانید:

بلندقامتان ایران به جنگ سامورایی‌ها می‌روند

او درباره وضعیت موسوی تصریح کرد: مصدومیت قدیمی مچ پای موسوی در یک حرکت دوباره تشدید شد و او تحت درمان قرار دارد. تا این لحظه نمی‌توانیم درباره‌ی او قطعی صحبت کنیم و در هنگام گرم کردن، وضعیت او مشخص می‌شود.

افروزی در پایان صحبت‌های خود گفت: پوریا فیاضی نیز مشکل جزئی داشت که برطرف شده و می‌تواند با تصمیم کادرفنی تیم را همراه کند. امیر غفور نیز در جریان ست چهارم دیدار با آرژانتین دچار اسپاسم کمر شد و تحت درمان قرار دارند اما شانس زیادی برای حضور در دیدار با ژاپن ندارند.

منبع: فدراسیون والیبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
    3 0
    تقصیر مربی است هیچ تعویضی انجام نمی دهد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس