کد خبر 965223
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶
خیانت

نتایج تحقیقات اخیر یک پایگاه اروپایی از افزایش خیانت زنان غربی به همسران خود و روند صعودی این آسیب اجتماعی طی ۵۰ سال گذشته خبر داده است.

به گزارش مشرق به نقل از یورو نیوز، بر اساس نتایج تحقیقات یک پایگاه دوست‌یابی در اروپا، میزان خیانت زنان متأهل به همسران خود نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته است.

این پایگاه به تازگی با بررسی بیش از ۵ هزار نفر از زنان بالای ۱۸ سال کشورهای آلمان، فرانسه، انگلیس، ایتالیا و اسپانیا آماری از میزان خیانت زنان به مردان را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید:

بر اساس نتایج این تحقیق، ۳۷ درصد زنان اروپایی در حالی که در زندگی مشترک به سر می‌برده‌اند، دست کم یک بار در زندگی با مردی غیر از شریک زندگی خود رابطه جنسی داشته‌اند.

به علاوه آمار خیانت زنان اروپایی به همسران خود طی ۵۰ سال گذشته روندی صعودی داشته است. به طوری که این رقم در سال ۱۹۷۰ برابر ۱۰ درصد، در سال ۲۰۰۱، ۲۴ درصد و در سال ۲۰۱۴ میزان خیانت زنان متأهل به ۳۲ درصد رسیده است.

بر اساس نتایج تحقیقات، اولین عامل در تمایل زنان به خیانت، جذابیت‌های ظاهری سپس عدم رضایت عاطفی از زندگی و سپس اختلاف طبقاتی است. بر اساس آمارها، حدود ۲۱ درصد زنان اروپایی به دلیل عدم رضایت عاطفی و جنسی از زندگی مشترک خود، دست به خیانت زده اند.

به علاوه زنان دارای تحصیلات عالیه ۱۶ درصد و زنان متعلق به طبقات بالای اجتماعی به میزان ۱۹ درصد اقدام به خیانت می‌کنند. این در حالی است که میزان خیانت میان زنان دارای تحصیلات پایین نصف این آمار است.

این آمارها در حالی است که در فرهنگ عامه اروپا، خیانت مردان به زنان چندان تعجب‌آور نیست اما این انجام این عمل برای زنان به عنوان یک رسوایی بزرگ محسوب می‌شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • CA ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
    10 3
    بدبخت برو یک سری به زوج‌های ایرانی بزن تا از خواب خرگوشی بیدار بشی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس