کد خبر 964746
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶
برانکو به الاهلی نمی‌رود، برانکو با الاهلی به توافق رسید!

به‌رغم نوشته‌ رسانه‌های عربی، برانکو یکسال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و نه به الاهلی عربستان و مصر، که به هیچ تیم دیگری هم نمی‌رود.

به گزارش مشرق، طی یکماه اخیر زمزمه‌هایی درخصوص علاقه باشگاه الاهلی عربستان به برانکو ایوانکوویچ شنیده می‌شد.

بیشتر بخوانید

واکنش باشگاه پرسپولیس به خبر مذاکره با قطبی

درحالی که روزگذشته برخی رسانه‌های عربی اعلام کردند علاوه بر باشگاه الاهلی عربستان، باشگاه الاهلی مصر هم خواهان به خدمت گرفتن برانکو است، سایت ورزشی معروف «کرا» در خبری اعلام کرد باشگاه عربستانی از خرید برانکو منصرف شده است. همچنین روزنامه الریاضیه عربستان هم از فاصله گرفتن برانکو و الاهلی خبر داد. این خبرها در شرایطی مطرح شده که تا دیروز سایت‌های ورزشی عربی از توافق برانکو و تیم عربستانی می‌نوشتند.

همه این صحبت‌ها در شرایطی مطرح می‌شود که ایرج عرب مدیرعامل پرسپولیس ظهر امروز (جمعه) به صراحت در تلویزیون اعلام کرد برانکو یکسال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و نه به الاهلی عربستان و مصر که به هیچ تیم دیگری هم نمی‌رود.

به‌رغم گفته‌های مدیرعامل پرسپولیس، بازهم چند سایت عربی در گزارش‌های خود از مذاکره و توافق با برانکو خبر دادند، درحالی که با حرف‌های عرب و قرارداد یکساله برانکو، سرمربی پرسپولیس نمی‌تواند به تیم دیگری برود و اخبار رسانه‌های عربی بیشتر به گمانه‌زنی و شایعه شبیه است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس