کد خبر 964732
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶
یکطرفه بودن چالوس و هراز تا اطلاع ثانوی/ترافیک سنگین و نیمه سنگین در محورهای شمالی

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به ترافیک سنگین و نیمه سنگین در همه محورهای شمالی گفت: یک‌طرفه بودن چالوس و هراز تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.

به گزارش مشرق، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: در حال حاضر در محورهای شمالی کشور نظیر هراز، چالوس، قزوین رشت و فیروزکوه شاهد بار ترافیکی سنگین و نیمه‌سنگین هستیم.

بیشتر بخوانید

ترافیک سنگین در هراز، چالوس و فیروزکوه

وی گفت: در محور هراز در محدوده نارنجستان و تونل شماره ۱ و ۲ شاهد ترافیک سنگین هستیم.

سرهنگ رحمانی به محور چالوس اشاره کرد و گفت: در این محور در محدوده مرزن‌آباد ترافیک سنگین اما در محدوده هزارچم ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

وی گفت: در مسیر شمال به جنوب محور رشت قزوین در محدوده رودبار و منجیل هم دوربین‌های ترافیکی، ترافیک نیمه‌سنگین را حکایت می‌کنند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص وضعیت ترافیکی محور فیروزکوه نیز گفت: در محدوده زیرآب، سوادکوه و گیلاوند در حال حاضر ترافیک نیمه سنگین در جریان است.

سرهنگ رحمانی در خصوص حذف محدودیت یکطرفه در جاده هراز و چالوس گفت: زمان پایانی برای حذف این محدودیت در نظر نگرفته‌ایم اما پیش‌بینی می‌کنیم وضعیت در محور هراز زودتر به حالت عادی بازگردد و محدودیت چالوس تا حوالی نیمه شب ادامه پیدا کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس