کد خبر 964351
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵
پاتوسی

مشخص نیست چرا ستاره‌های استقلال بیشتر از یک نیم‌فصل نمی‌توانند در این تیم بمانند.

به گزارش مشرق، استقلال در دو فصل اخیر بهترین تیم نیم‌فصل دوم شد ولی قهرمانی لیگ را به دست نیاورد. در چند فصل اخیر همواره اتفاقات و تصمیماتی باعث شد که این تیم از قهرمانی فاصله بگیرد. دو فصل قبل، خرید تیام این تیم را به کورس برگرداند و استقلال تا زمانی که تیام را داشت، بیشتر از همه تیم‌های لیگ امتیاز جمع کرد. در پایان فصل ولی در حالی که همه تیم‌ها ستاره‌های‌شان را حفظ کرده بودند، استقلال نتوانست تیام را راضی کند که در این تیم بماند. جپاروف هم همراه با تیام از این تیم جدا شد.

بیشتر بخوانید:

مدیریت استقلال به سبک وارونه

 

جدول نیم‌فصل دوم لیگ هفدهم

جدایی تیام، استقلال را از داشتن یک گلزن محروم کرد. آبی‌ها نیم‌فصل اول لیگ هجدهم بخاطر نداشتن یک گلزن، با صدرجدول فاصله زیادی گرفتنند. نیم فصل دوم ولی با خرید پاتوسی به کورس برگشتند. استقلال برای دومین فصل متوالی بهترین تیم نیم‌فصل دوم شد. البته در کنار پاتوسی نباید از تاثیر منشا با ۳ پاس‌گل و ۱ گل و اسماعیل گونکالوس با ۳ گل و ۱ پاس‌گل هم به سادگی عبور کرد.

جدول نیم‌فصل دوم لیگ هجدهم

استقلالی‌ها امیدوار بودند برای این فصل تغییر رویه دهند و شروعی طوفانی داشته باشند. ولی با گذشت فقط ۲۰ روز، هر سه خارجی این تیم جدا شدند. ابتدا خبر جدایی منشا به گوش رسید، سپس ایسما با استقلال فسخ کرد و شب قبل هم خبر جدایی پاتوسی در صفحه شخصی این بازیکن منتشر شد. اتفاقی که مشخص نیست مقصر آن چه کسی است و چرا ستاره‌های استقلال بیشتر از یک نیم‌فصل نمی‌توانند در این تیم بمانند. در ایم بین فقط استقلال ضرر می‌کند که احتمالاً باز هم باید یک نیم‌فصل دیگر از کورس عقب بماند.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
    1 0
    تا 1400 این ماجرا ادامه داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس