کد خبر 964098
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۴
سرویس دهی رایگان مترو همزمان با برگزاری مراسم روز قدس

قیمت گذاری کسر مبلغ از بلیت مترو طبق مصوبه شورای اسلامی شهر تهران و به صورت ناحیه بندی است و میزان آن با توجه به مسافت طی شده توسط مسافران و طبق جدول ناحیه بندی خطوط تعیین می‌شود.

به گزارش مشرق، یکی از مخاطبان ادعا کرده بود که «برخلاف اظهارات مسئولین، قیمت بلیط مترو حدود ۵۰ درصد افزایش پیدا کرده است.» او در پیامی عنوان کرده بود «شهرداری اعلام کرده قیمت بلیت مترو ۲۰ درصد اضافه شده، ولی بنده حساب و کتاب کردم به دست آمد که ۴۹ درصد اضافه کرده‌اند. قبلاً برای تعداد ۴ ایستگاه مبلغ ۴۴۰ تومان از اعتبار بلیت بنده کسر می‌شد الان برای همین تعداد ایستگاه ۶۶۳ تومان کسر می‌شود.»



بیشتر بخوانید:

ماجرای جایگاه شارژ اتومبیل برقی در برج میلاد

محسن محمدیان مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران در خصوص افزایش ۴۰ و ۵۰ درصدی قیمت بلیت مترو در سال جاری گفت: قیمت گذاری کسر مبلغ از بلیت مترو طبق مصوبه شورای اسلامی شهر تهران و به صورت ناحیه بندی است و میزان آن با توجه به مسافت طی شده توسط مسافران و طبق جدول ناحیه بندی خطوط تعیین می‌شود.

محمدیان ادامه داد: در هنگام ورود مبلغ ۴,۰۳۸ ریال (کمترین مبلغ نواحی کارت بلیت مبلغ دار) از کارت مسافر برداشت شده و در هنگام خروج بر اساس مسافت طی شده مبلغ مابه التفاوت از اعتبار کارت او کسر می‌شود.

مشاور مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران در خاتمه اظهار کرد: چنانچه مسافر محترم در هنگام خروج از ایستگاه کارت خود را به دستگاه نشان ندهد، در ورود بعدی ابتدا مبلغ ۷,۹۶۲ ریال بابت مابه التفاوت عدم ثبت خروج قبلی کسر شده و مبلغ ۴,۰۳۸ ریال بابت ثبت ورود جدید (جمعاً ۱۲۰۰۰ ریال) از کارت ایشان کسر می‌شود.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    0 0
    من چند سری موقع خروج کارت زدم بعد دیدم بدتر پول از کارتم کم شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس