کد خبر 963976
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰
فتاحی

هیچ مسئولی در سازمان لیگ به اندازه سعید فتاحی تا این حد به حضور همیشگی در رسانه‌ها علاقه‌مند نبوده است.

به گزارش مشرق، سعید فتاحی دیشب به‌عنوان مقصر اصلی وضعیت اسفناک ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برکنار شد تا به قول معروف آب‌ها از آسیاب بیفتد و روز از نو روزی از نو، اما مرور عملکرد فتاحی در این سال‌ها نشان می‌دهد که مسئول برگزاری لیگ هیچ‌گاه تا این حد در رسانه‌ها حضور مستمر و مداوم نداشته است.

بیشتر بخوانید:

چه کسی فتاحی را وارد فوتبال کرد؟

پیش از انتصاب فتاحی که از داوران نه چندان مطرح سطوح پایین‌تر فوتبال ایران بود هیچ مسئولی در سازمان لیگ تا این حد به حضور همیشگی در کلیه رسانه‌ها علاقه‌مند نبود. فتاحی اصرار داشت همیشه و خصوصاً در بازی‌های حساس کنار زمین و معمولاً در زاویه مناسب با دوربین‌ها حاضر باشد، در طول هفته بارها به دلایل مختلف با کلیه رسانه‌ها مصاحبه کرده و حتی قوانین و مقررات را شخصاً اعلام کند تا همچنان در سطح رسانه‌ها مطرح باشد.

این تلاش‌ها اما، طبیعتاً نتیجه معکوس داشت. حالا هواداران باشگاه‌های پرطرفدار فتاحی را به‌عنوان عامل تمامی کاستی‌ها و مشکلات لیگ می‌دانند، در حالی که در بسیاری از موارد او تنها بیان کننده قوانین بوده است. از سویی، لحن بی‌ادبانه و گستاخانه او در برخی از مصاحبه‌ها همواره حاشیه ساز بود.

به نظر می‌رسد سیاست کاری و رویکرد نادرست فتاحی و همچنین علاقه بیش از حد به دیده شدن در رسانه‌ها برای او دردسرساز شده و حالا در فینال جنجالی جام حذفی به عنوان مقصر اصلی کلیه اتفاقات قربانی می‌شود!

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ششقلال IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    3 0
    بهتر بزاربره گورشو گم کنه
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    3 0
    همین لحن بی ادبانه باعث تنفر مردم شده .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس