کد خبر 963818
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۶
هواداران پرسپولیس

در حالی که تماشاگران دیدار داماش گیلانیان - پرسپولیس به شدت از برگزار نشدن بازی عصبانی بودند، بازیکنان دو تیم راهی رختکن شدند.

به گزارش مشرق، درحالی که قرار بر این بود دیدار پرسپولیس و داماش گیلانیان از ساعت ۲۱ امشب (یکشنبه) در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار شود، اما به دلیل عدم ورود ۳۰۰ هوادار تیم داماش، بازیکنان این تیم حاضر نشدند در زمین حاضر شوند. در حالی که با تلاش‌های صورت گرفته، قرار بر این شد این بازی از ساعت ۲۲ آغاز شود، اما با وجود ورود دو تیم به زمین، داماشی‌ها بازهم از آغاز بازی امتناع کردند.

بیشتر بخوانید:

وضعیت اسفبار و عجیب ورزشگاه فولاد / بالاخره دو تیم وارد زمین شدند +عکس

در نهایت با تصمیم مسئولان پرسپولیس، بازیکنان و اعضای کادرفنی این تیم به نشانه اعتراض ساعت ۲۲:۲۰ از زمین خارج و راهی رختکن شدند. این اتفاق در حالی رقم خورد که تماشاگرانی که روی سکوها قرار داشتند و به شدت از این اتفاقات عصبی شده بودند، اشیایی را به سمت زمین پرتاب کرده و حتی اقدام به شکستن صندلی‌ها کردند. این اتفاق زمانی اوج گرفت که بازیکنان داماش در حال خروج از زمین بودند که شدت عصبانیت هواداران بیشتر شد.

پس از این اقدام از سوی دو تیم و خروج آنها از زمین و رفتن به سمت رختکن، برخی تماشاگران نیز حتی وارد زمین شدند. فشردگی حضور تماشاگران در سکوها به طوری است که برخی تماشاگران حتی روی ستون‌های سقف ورزشگاه نشسته‌اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس