کد خبر 963776
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰
عزت اللهی

یک رسانه انگلیسی به بررسی انتقال احتمالی سعید عزت‌اللهی، هافبک ایرانی به تیم لیدزیونایتد پرداخت.

به گزارش مشرق، به نقل از سایت Leeds-Live انگلیس، نام سعید عزت‌اللهی در هفته اخیر در فهرست بازیکنان ورودی تیم لیدزیونایتد قرار گرفته است. بازیکنی که تحت قرارداد تیم روستوف روسیه قرار دارد اما در سالیان اخیر زمان زیادی را در این تیم سپری نکرد. او که در سال ۲۰۱۵ میلادی به تیم روستوف پیوسته بود ۳ فصل به صورت قرضی در تیم‌های روسی آمکار، آنژی و ردینگ انگلیس بازی کرد. سعید عزت‌اللهی در چند وقت اخیر در حال مبارزه با مصدومیتش بود اما به نظر می‌رسد با تبدیل شدن به یک بازیکن آزاد راهی تیم جدیدی شود.

بیشتر بخوانید:

۶ تفاوت تیم ویلموتس با تیم کی‌روش

 

بر اساس این گزارش، سعید عزت‌اللهی دستاورد چندانی در سطح باشگاهی نداشت. هر چند با تیم روستوف روسیه به مقام دوم فصل ۲۰۱۶ لیگ برتر روسیه رسید اما در سطح ملی از سال ۲۰۱۵ تاکنون ۳۰ بازی برای ایران انجام داده است.

Leeds-Live انگلیس سپس با طرح این پرسش که چرا تیم لیدزیونایتد سعید عزت‌اللهی را می‌خواهد نوشت: لیدزیونایتد خیلی مهیای تغییرهای گسترده در ترکیب خود نیست و سرمربی از تیم فصل قبلی خود راضی است. در این میان لیدزیونایتد در عمق خط میانی خود به بازیکنی با تجربه سعید عزت‌اللهی نیازمند است. جذب این بازیکن که قراردادش با روستوف روسیه فصل تابستان پایان می‌یابد برای لیدزیونایتد مقرون به صرفه است.

تیم لیدزیونایتد در چمپیونشیپ انگلیس حضور دارد و در فصل گذشته این رقابت‌ها یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس