قند و شکر نمایه

براساس آمارهای منتشر شده توسط مرکز آمار درباره قیمت اقلام خوراکی مناطق شهری در اردیبهشت ١٣٩٨، بیشترین افزایش قیمت در ماه مذکور نسبت به ماه گذشته، مربوط به اقلام قند، شکر و برنج ایرانی درجه یک بوده است.

به گزارش مشرق، متوسط قیمت اقلام خوراکی مناطق شهری در اردیبهشت ١٣٩٨ از سوی مرکز آمار ایران منتشر شد.

بیشترین افزایش قیمت نسبت به ماه مشابه سال قبل (اردیبهشت ١٣٩٧) مربوط به اقلام «پیاز» با ٣٠٦, ٠ درصد افزایش، «رب گوجه فرنگی» با ٢٤٦.٦ درصد افزایش، «سیب زمینی» با ٢٤١.٣ درصد افزایش، «گوجه فرنگی» با ١٨٦.٨ درصد افزایش و «سیب درختی زرد» با ١٤٢.٧ درصد افزایش است.

بیشتر بخوانید:

پیشنهاد گران کردن مرغ از سوی وزارت جهاد کشاورزی

بر اساس نتایج به دست آمده در اردیبهشت ماه ١٣٩٨، بیشترین افزایش قیمت در ماه جاری نسبت به ماه گذشته، مربوط به اقلام «قند» با ٢٥, ٦ درصد افزایش، «شکر» با ٢٥.٠ درصد افزایش و «برنج ایرانی درجه یک» با ١٨.٥ درصد افزایش بوده است. در این ماه اقلام «پیاز» (٣٣.٤ درصد)، «خیار» (١٨.١ درصد) و «مرغ ماشینی» (١٧.٨ درصد) نسبت به ماه قبل کاهش قیمت داشته است.

بیشترین افزایش قیمت نسبت به ماه مشابه سال قبل (اردیبهشت ١٣٩٧) مربوط به اقلام «پیاز» با ٣٠٦, ٠ درصد افزایش، «رب گوجه فرنگی» با ٢٤٦.٦ درصد افزایش، «سیب زمینی» با ٢٤١.٣ درصد افزایش، «گوجه فرنگی» با ١٨٦.٨ درصد افزایش و «سیب درختی زرد» با ١٤٢.٧ درصد افزایش دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس