کد خبر 963364
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴
رضا قوچان نژاد

رضا قوچان نژاد پای میز مذاکره ننشسته و اعلام کرده همچنان با باشگاه قبرسی قرارداد دارد و تا مدیران شهر خودرو پیگیر ماجرا بودند، او ایران را به مقصد قبرس ترک کرده و گفته با باشگاه قبرسی مذاکره کنید.

به گزارش مشرق، در حالی که فعالیت رسمی تیم‌ها در بازار نقل و انقلات هنوز آغاز نشده، برخی تیم‌ها که درگیر جام حذفی و حواشی آن نبودند، به صورت چراغ خاموش در حال جذب بازیکنان مورد نظر خود هستند.

بیشتر بخوانید:

آپوئل به دنبال فروش قوچان نژاد

پدیده‌ای‌ها که از امسال باید آن‌ها را با نام «شهر خودرو» بشناسیم؛ با نتایجی که کسب کردند، توقع فوتبال‌دوستان خراسانی را بالا بردند و مشهدی‌ها در فصل پیش رو به کمتر از نایب‌قهرمانی و بالانشینی راضی نیستند.

مالک متمول آن‌ها هم که بدجوری جایش را در دل هواداران باز کرده امسال به دنبال یک سورپرایز دیگر است. او مدیران تیمش را مأمور کرد در هفته‌ای که گذشت و با سفر سیاحتی رضا قوچان‌نژاد به مشهد برای دیدار خانواده‌اش، او را پای میز مذاکره ببرند. واسطه این مذاکره هم کسی نبود جز جبار قوچان‌نژاد عموی رضا که به واسطه حمایت مالک شهر خودرو از تیم والیبالش و احتمال اینکه امسال هم این کار را بکند رابطه خوبی با او دارد.

آن‌طور که از مشهد خبر می‌رسد رضا رسماً پای میز مذاکره ننشسته و اعلام کرده همچنان با باشگاه قبرسی قرارداد دارد و تا مدیران شهر خودرو پیگیر ماجرا بودند، او ایران را به مقصد قبرس ترک کرده و گفته «با باشگاه قبرسی مذاکره کنید.»

همه این‌ها باعث نشده تا مدیران تیم مشهدی دست از سر گوچی بردارند. حمیداوی از آن‌ها خواسته تا مکاتبات را با باشگاه قبرسی آغاز کنند و مبلغ رضایتنامه را چه به صورت قرضی چه قطعی جویا شوند. قوچان‌نژاد ۲ سال دیگر با آن باشگاه قرارداد دارد و اگر قرار باشد تیمی در ایران منتظر پایان این ۲ سال باشد، قطعاً باید تماشاگر سال‌های آخر فوتبال گوچی هم باشد.

حالا شهر خودرو از چند جهت جدی‌ترین مشتری خرید رضا قوچان‌نژاد است؛ اول اینکه مالک این تیم احتمالاً حامی مالی تیم والیبال لیگ برتری مشهد در سال آینده خواهد بود؛ تیمی که سرمربیگری و مدیریتش با عموی رضاست و دوم رفاقت فوتبالی‌های قدیمی مشهد با پدر گوچی و در نهایت مبلغی که حمیداوی می‌تواند در قالب پول یا حتی ماشین‌های گران‌قیمت نمره شده در ایران به او پرداخت کند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس