قلعه نویی

سرمربی تیم سپاهان پس از شکست مقابل پرسپولیس گفت: شاید کسی جرات حرف زدن در مورد مهندسی نتایج را ندارد.

به گزارش مشرق، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم سپاهان در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل پرسپولیس درباره این بازی گفت: من باید تشکر از تیمم انجام دهم چرا که مردانگی را در فوتبال نشان دادند. بعدها خیلی‌ها درباره این فوتبال حرف می‌زنند. شاید کسی جرات حرف زدن درباره مهندسی نتایج را ندارد اما بعدها مشخص خواهد شد.

* مثال‌های زیادی دارم که می‌توانم بزنم

وی ادامه داد: بعدها خیلی مسائل مشخص خواهد شد و مردم خیلی چیزها را می‌فهمند. اگر بخواهم در این باره مثال بزنم خیلی زیاد است. قانون برای برخی‌ها فرق دارد. ما را می‌زنند، فحش می‌دهند و هزار کار دیگر اما کسی جرات ندارد آن را گزارش کند.

* شاید من اشتباه می‌کنم

قلعه‌نویی گفت: در بازی قبلی مقابل پرسپولیس برای من خیلی چیزها مشخص شد. من به این جریان تبریک می گویم اما نگاه مردم چیز دیگری است. کسی جرات نمی‌کند به این مسائل ورود کند. مسائل زیاد است اما حرف زدن دیگر فایده‌ای ندارد. زور ما به این مسائل نرسید. به تیم داوری هم تبریک می گویم اما امیدوارم کارشناسان داوری بدون ترس واقعیت‌ها را بگویند. البته شاید من اشتباه می‌کنم!

* بازیکن پرسپولیس به بازیکن ما فحاشی کرد

سرمربی تیم سپاهان درباره اظهارات برانکو و اینکه از نظر فنی پرسپولیس برتر از سپاهان بود افزود: ما در دقایقی از بازی خوب بازی کردیم اما آن‌ها هم پرسپولیس هستند. اتفاقات زیادی رخ داده است. شما در جام حذفی بازی‌های پرسپولیس را مقابل ۹۰ ارومیه و سپیدرود ببینید. خیلی چیزها دست شما می‌آید. البته این نظر برانکو است اما بازیکن آنها به بازیکن ما فحش مادر داد، این گزارش نمی‌شود. در تهران به سینه ناظر بازی می‌زنند اما این گزارش نمی‌شود. حالا شاید من را بابت این حرف‌ها محروم کنند چون حرف حق می زنم اما ما به خودمان افتخار می‌کنیم. مردم همه چیز را خیلی خوب متوجه می‌شوند و اگر نگاه رنگی را کنار بگذاریم مردم خیلی چیزها را قضاوت می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

* وسط زمین خالی بودیم

قلعه‌نویی در خصوص تعویض‌هایش در این بازی هم ادامه داد: در وسط زمین خالی بودیم و تعویض کردیم. بعد هم که ۱۰ نفره شدیم باید تصمیمات را عوض می‌کردیم.

* محبت‌هایی شامل حال پرسپولیس می‌شود

وی درباره تنش‌های بین دو نیمکت در این بازی هم تصریح کرد: آنها مصونیت دارند و هر کاری بخواهند انجام می‌دهند. محبت‌هایی شامل حال آنها می‌شود اما کسی هم ورود نمی‌کند. شما ببینید در بازی با سایپا و پرسپولیس و یا در بازی پرسپولیس و سپاهان چه اتفاقاتی رخ داد و چه رای هایی صادر شد.

*فحش دادند و با لگد زدند، اما اتفاقی رخ نداد!

سرمربی سپاهان درباره اینکه در تله روانی پرسپولیس گرفتار شدید ادامه داد: آنها به ما فحش می‌دهند اما چیزی نمی‌شود. با دست حرکاتی انجام می‌دهند اما اتفاقی نمی‌افتد. با آرنج به صورت کی روش زدند و با لگد سیاوش یزدانی را زدند اما اتفاقی رخ نداد. این مسائل باعث می‌شود از نظر روحی روانی پایین بیاییم. ۲ بازیکن ما در این بازی اخراج شدند.

*پنالتی‌زنان ما اخراج شدند و پنالتی ما خراب شد

وی ادامه داد: ۲ پنالتی زن اول ما در این بازی اخراج شدند و با این همه فشار پنالتی ما هم خراب شد اما بحث فنی نمی‌کنیم. از نظر فنی به بازیکنانم افتخار می‌کنم. وقتی هواداران تیم‌ها پرچم ژاپن را نشان می‌دهند یعنی چه؟ چرا برای سایر تیم‌ها این کار را نمی‌کنند؟ این مسائل مهندسی شده است و جریاناتی پشت پرده وجود دارد اما می‌دانید که چه می‌شود. قهرمانی در لیگ برتر مبارک آنها و رفتن به فینال جام حذفی را هم به آنها تبریک می گویم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 21
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    10 2
    چرا چند میگی عرضه زدن پنالتی ندارین به ما چه
  • US ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    11 2
    دقیقاً درست می گه. مهندسی نتایج شد. منتهی به نفع ملخ های زرد سپاهان. یه پنالتی کاملاً آبکی رو تو کمتر از 7 دقیقه به پایان بازی دادن به سپاهان که دیگه هیچ کاریش هم نشه کرد اما عرضه زدن می خواست که نداشتن. اون دو تا توپی هم که خورد به تیر مهندسی نتایج بود که با دعا خوانی (!!!) خورد به تیر وگرنه باید گل می شد. بگذریم از اینکه متن صریح قانون در مورد 50-50 بودن تماشاگرها رو با زور و لابی نقض کردن.
  • حسین IR ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    9 2
    اقای قلعه نویی اول درست تعویض کن .بازی مهندسی شده داور فدراسیون پنالتی وووو....پیشکش.
  • hdvhk IR ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    10 1
    بابا جمعش کن تو مربی نیستی بزرگت کردند پرسپولیس باید با 5 گل می برد
  • US ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    7 1
    از نظر فنی؟! دیگه سانتر از وسط زمین اوت دستی شد فنی؟دوره ات گذشته مربی
  • IR ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    2 9
    درود بر شرفت همه تیمها باید به فیفا شکایت کنند الان چند ساله مهندسی شده برای یک تیم بازیکن جعل قرارداد میارن قانون عوض میکنند و...داورها ام افتضاح ...باید تیمها همه با هم با اسناد شکایت کنند
  • US ۰۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    9 2
    یه سوزش عجیبی تو حرفاش هست
  • مرتضی AE ۰۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    7 2
    آقای قلعه‌نویی ، رئیس مافیای این فوتبال امثال شما هستند ، هنوز بازی قبلی که برای تحریک تماشاگران به سینه میزدی یادمان نرفته. به جای اینکه از اشتباهات خودت و تیمت درس بگیری ، به عالم و آدم تهمت میزنی ،شما آدم کوچکی در فوتبال ایران نیستی ولی برای بزرگی ، انسانها ابزاری به نام اخلاق نیاز دارند که متأسفانه در بازیهای اخیر در وجود شما و به تبع اون تیم سپاهان خیلی کمرنگ شده . شما این بازی رو زمانی باختی که بازیکن تیمت در حرکتی زشت رسماً طرفداران پرسپولیس رو تهدید کرد و شما سکوت کردی ، حاصل اون سکوت و توهم توطئه شد بازی عصبی تیمت در زمین . زمانی که از شدت استرس دو نفر اخراج شد و نفر سوم هم پنالتی رو به آسمان کوبید . انشالله عاقبت همه ما ختم به خیر بشه.
  • ع IR ۰۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    8 1
    هرچه فتنه دراصفهان ودر جاهای دیگر هست زیر سر همین امیر قلعه نویی فتنه گر دعوایی آشوبگر است خدا نسل آشوبگران را بزند انشاالله
  • IR ۰۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    7 2
    پنالتی باد آورده کار کی بود؟؟؟؟
  • سمی IR ۰۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    8 1
    مثلا چی شد الکی حرف لیخود میزنید. پرسپولیس چند تا موقعیت خیای خوب داست که اگه گل میشد اصلا بازی به وقت اضافه هم نمی رفت. بازیکنای سپاهان بخاطر اعتراضای زیاد و رفتار غیر ورزشی اخراج شدن.پنالتی هم که براتون گرفت داور دیگه چی میگید زورتون تو زمین نمیرسه چرا تهمت میزنید. مسلمونید مثلا اونم تو ماه رمضون بخاطر فوتبال تهمت تلکی میزنید.
  • IR ۰۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    8 2
    ببندش بابا گند زدی.
  • حسین IR ۰۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    7 2
    تیمی که نتونه دقیق 118پنالتي وگل بزنه .بهتره که مربی و عوض کنه تا مربی جدید پنالتی زدن به تیم و یاد بده .چرا حاشیه میرى
  • IR ۰۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    8 2
    آب و بریز همونجات که میسوزه
  • سیامک پرسپولیسی IR ۰۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    6 2
    یکی نیست به قلعه نویی ،مافیا و کسی که یک قهرمانی پاک و مردانه در کارنامش نداره ، کسی که خدای ناپاکی و زد و بند و نامردی هست ؛ دم از شرافت و مردانگی میزن ، کسی نبود بهش بگه وقتی دقیقه ۱۱۵ بازی رو یه توپ ساده و معمولی داور پنجم بازی که نقش مترسک داره براتون پنالتی میگیره اونموقع مهندسی نیست و عین عدالت ، به نظرتون اگر پنالتی گل می‌شد و پرسپولیس میباخت بازم اردشیر مافیا همین حرفا رو میزد؟؟؟!!!
  • SE ۰۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    8 1
    باید این حقیقت را پذیرفت که توان تکنیکی و تاکتیکی سپاهان در برابر پرسپولیس ناچیز بود و لذا تلاش داشتند به قلدری و مغلطه پیروز بشوند که نشد حتی بلطف گرفتن پنالی مشکوک برایشان و نگرفتن پنالتی پرسپولیس
  • NL ۰۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    7 2
    آره خوب وزير به كياني پول داده تا پنالتي رو بزنه هوا ، يا اينكه پدر و مادر فرشيد باقري رو گروگان گرفتن تا پنالتي رو توي دربي گل نكنه ، بابا جمع كنيد اين بساط رو تا كي با لمپن بازي ميخواهيد كار رو پيش ببريد
  • IR ۰۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    1 5
    پرسپلیس دادن به کرواسی استقلال هم هی مربی خارجی و بازیکن خارجی میارن چرا؟ چون میخوان با سایر کشورها روابط سیاسی برقرار بمونه حالا بنفعشون هم میگیرین که بگن ما همه جوره هواتون را داریم پس از جای دیگه کنترل میشه این داوری ها دلیل هم اینکه توی این گرونی دلار و تحریم چرا باید اینقدر خارجی بیارن؟
  • حسین IR ۰۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    7 1
    آب رو بریز اونجایی که میسوزه
  • IR ۰۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    7 2
    مهندسی یعنی کارگردان بازی به صورت کاملآ عمدی صحنه پنالتی سپاهان رو نشون نده تا متوجه نشن پنالتی اصلا رخ نداده مهندسی یعنی آب بستن به زمین و خیس کردن چمن که تیم رقیب نتونه روی زمین بازی کنه
  • سیدمحمدنیکوزاد IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۶
    0 0
    می گن دست یارو به اون چیز نرسید گفت قدم کوتاه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس