سیاوش یزدانی

نیمه اول دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس با حواشی زیادی روی سکوها و داخل میدان همراه بود.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در حالی از ساعت ۲۱ در ورزشگاه نقش جهان آغاز شده که نزدیک به ۵۰ هزار تماشاگر از این مسابقه دیدن می‌کنند.

* برانکو ایوانکوویچ قبل از آغاز بازی به سمت نیمکت سپاهان رفت و ضمن خوش و بش با امیر قلعه‌نویی با نیمکت‌نشینان این تیم نیز دست داد. خوش و بش او با محسن مسلمان خیلی گرم و صمیمی بود.

* علیرضا بیرانوند و کمال کامیابی‌نیا از جمله بازیکنان پرسپولیس بودند که بعد از رخصت گرفتن از امیر قلعه‌نویی سمت نیمکت سپاهان آمده و با محسن مسلمان خوش و بش کردند. سیدجلال حسینی نیز با قلعه‌نویی خوش و بش کرد و راهی زمین شد.

* امیر قلعه‌نویی در دقیقه ۳۵ کومان هافبک مجارستانی تیمش را از روی نیمکت بلند کرد و از او خواست خودش را آماده ورود به میدان کند. کومان مقابل هواداران پرسپولیس اقدام به گرم کردن بدن خود کرد که این موضوع با واکنش تماشاگران مواجه شد. کومان در این لحظه تماشاگران را تحریک کرد و این مسئله باعث شد هواداران سمت وی بطری آب پرتاب کنند. در ادامه ماموران یگان ویژه از بازیکن سپاهان خواستند محل دیگری را برای گرم کردن بدن خود انتخاب کند.

* گل دقیقه ۲۰ سپاهان آفساید بود اما هواداران این تیم به شدت علیه داور بازی به خاطر آفساید اعلام کردن این گل اعتراض کردند. اعتراض اصفهانی به داور در صحبنه‌های زیادی از بازی اتفاق افتاد.

* جایگاه خبرنگاران افراد غیر خبرنگار زیادی را در خود می‌دید که در هر صحنه از حمله سپاهان بالا و پایین می‌پریدند.

* دقیقه ۴۰ بازی در محوطه جریمه سپاهان درگیری لفظی شدیدی بین یزدانی و خلیل‌زاده بوجود آمد که در این صحنه کاملاً واضح بود که مدافع سپاهان الفاظ رکیکی را بر زبان آورد. از روی تصاویر تلویزیونی و با لب خوانی مشخص بود که یزدانی از چه کلمه‌ای زشتی استفاده کرده تا فحاشی از روی سکو به داخل زمین کشیده شود.

* در پایان نیمه اول محسن خلیلی سمت ناظر بازی رفته و به وی اعلام کرد مدافع سپاهان به خلیل‌زاده فحاشی کرده و باید اخراج شود که در این لحظه تکسیرا سمت خلیلی آمد و با وی درگیری لفظی شدید داشت.

* خلیل‌زاده در پایان نیمه اول سمت قلعه‌نویی رفت و با او دقایقی به صحبت پرداخت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    13 30
    اجب! چه قدر بازیکنای لنگ مظلومن دل آدم کباب میشه اصلا
    • حاج حسین IR ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
      20 4
      چطوری کیسه
  • ایرانی IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    20 11
    چون گدا معتبر شود امثال یزدانی بی اصالت میشود.......
  • جواد RO ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    11 28
    خلیل زاده اخر فحاشی خودش
  • پرسپولیس IR ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    12 4
    واقعا برایتان متاسفم فوتبال بلد نیستی می خواهی خودت را اینگونه مطرح کنی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس