کد خبر 962567
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۱
پژمان منتظری

برخی معتقدند پژمان با اطلاع از سیاست باشگاه پیش‌دستی و خداحافظی کرده، ولی شرایط استقلال طوری نیست که بخواهد راحت این بازیکنان را کنار بگذارد.

به گزارش مشرق، با خاتمه فصل یکسری اخبار درباره حواشی تیم‌ها به بیرون درز می‌کند، طبیعی است اعضای یک تیم در محافل مختلف درخصوص یکسری مسائل و خاطرات شأن در این مقطع که مسابقات و تمرینات تیم‌ها تعطیل است، صحبت کنند.

بیشتر بخوانید:

مذاکره ۴ ساعته باشگاه استقلال با استراماچونی

پژمان منتظری در چند هفته پایانی فعالیت استقلال یکی، دو مصاحبه نسبتاً جنجالی کرد و در عین حال وعده داد خیلی زود با اشاره به جزئیات، حاشیه‌سازان این تیم را معرفی کند، اما همچنان سکوت اختیار کرده است. قرارداد منتظری و استقلال به پایان رسیده و سوءتفاهماتی هم میان او با مدیران باشگاه وجود دارد!

بعد از برکناری وینفرد شفر شخص فتحی به عنوان مدیرعامل باشگاه در مصاحبه‌ای گفت برای گرفتن بهترین تصمیم با چند نفر از جمله پژمان منتظری چند ساعتی مشورت کرده، اما پژمان تأکید کرد فقط فتحی را در لابی دیده و بعد از سلام و علیک برای استراحت به اتاقش رفته است.
مدافع آبی‌پوشان یکی، دو مرتبه هم به امکانات تیم، زمین تمرین و… انتقاد کرد. بعد از آخرین بازی استقلال که مقابل العین در امارات برگزار شد، منتظری با لحن خاصی با همبازیانش خداحافظی کرده است. او در حضور همه گفت: «امسال همه چیز عالی بود، زمین تمرین‌های‌مان استاندارد بودند، هیچ مشکلی هم نداشتیم و خداحافظ».

برخی معتقدند پژمان با اطلاع از سیاست باشگاه پیش‌دستی و خداحافظی کرده، ولی شرایط استقلال طوری نیست که بخواهد راحت این بازیکنان را کنار بگذارد. این تیم در بخش بازیکن دچار ریزش شده و مدافع هم ندارد.

شرایط همام طارق، گادوین منشأ، اللهیار صیادمنش، خسرو حیدری، روزبه چشمی و… مشخص است. آینده مهدی رحمتی، فرشاد محمدی‌مهر، میثم تیموری و… هم که نامشخص است. قرارداد چند بازیکن به اتمام رسیده. نفراتی نظیر وریا غفوری، حسین حسینی، علی کریمی و… با رقم پیشنهادی حدود ۱/۶ میلیارد تومانی باشگاه برای تمدید قرارداد موافق نیستند و با این شرایط از دست دادن یک بازیکن هم برای باشگاه تبعات دارد. طبق قانون استقلال می‌تواند ۶ بازیکن از لیگ برتر بگیرد. جذب ۳ بازیکن خارجی با این قیمت ارز هم به امری بسیار دشوار تبدیل شده است.

استقلال به واقع در شرایطی بسیار سخت قرار گرفته و جدا از یک صف طولانی از طلبکار، هنوز قدرت پرداخت حق و حقوق مربیان و بازیکنانش را پیدا نکرده چه برسد به مخارج فصل جدید.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس