کد خبر 962158
تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۹
نارندرا مودی: ارتباطات بین هند و ایران را تقویت می‌کنیم

نخست‌وزیر هند اعلام کرد دولتش برای تقویت روابط دهلی نو و تهران تلاش می‌کند.

به گزارش مشرق، «نارندرا مودی» نخست‌وزیر هند روز دوشنبه با انتشار پیامی در حساب رسمی خود در توئیتر ضمن تشکر از حسن روحانی رئیس‌جمهور ایران که اخیراً به‌طور رسمی پیروزی مجدد وی را در انتخابات هند تبریک گفته بود، بر ضرورت تقویت روابط دهلی نو و تهران تأکید کرد.

بیشتر بخوانید

نخست‌وزیر هند در این پیام توئیتری نوشت: «من از رئیس‌جمهور روحانی به دلیل تبریکات صمیمانه‌اش تشکر می‌کنم. تمدن‌های هند و ایران همواره با یکدیگر در ارتباط بوده‌اند. ما تلاش می‌کنیم که ارتباطات نزدیک بین دو کشور را تقویت کنیم.»

در پایان انتخابات هفت مرحله‌ای هند، حزب «بهاراتیا حجاناتا» توانست بار دیگر اکثریت کرسی‌های پارلمان این کشور را در اختیار گیرد تا نارندرا مودی این فرصت را پیدا کند که به مدت پنج سال دیگر قدرت را در هند در اختیار داشته باشد.

حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان روز سوم خرداد در پیامی با تبریک پیروزی نارندرا مودی و حزب اتحاد ملی دمکراتیک در انتخابات سراسری پارلمانی هند، ابراز اطمینان کرد که روابط دیرینه تهران – دهلی‌نو بیش از پیش توسعه و تعمیق خواهد یافت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • اکبر IR ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
    2 0
    اگر راست میگوید نفت ایران را بخرد که صددرصد دروغ محض است شاید ایران پی به قدرت آمریکا تا این حد پی نبرده بود درست دشمن ماست ولی با یک امضا اقتصاد ایران را به چالش میکشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس