کد خبر 961502
تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
اسیدپاشی در کار نبود/ قتل دوست صمیمی در پارکینگ

مرد روستایی برای نپرداختن بدهی 250 میلیون تومانی اش به یک زن او را کشت و جسدش را وسط اتاق خانه ویلایی دفن کرد.

به گزارش مشرق، چند روز قبل فردی با مراجعه به پلیس از ناپدید شدن مرموز زن ۶۲ ساله‌ای در یکی از روستاهای شهرستان شفت در استان گیلان خبر داد. وی گفت: این زن روستایی به کار حجامت مشغول بود و زنان و مردان زیادی به خانه‌اش رفت و آمد داشتند. با توجه به این گزارش، تیمی از کارآگاهان بررسی در این باره را آغاز کردند تا اینکه در جریان تحقیقات خود از خانه این زن برگه‌ای پیدا کردند که فهرست افرادی که قرار بود برای حجامت به خانه‌اش مراجعه کنند روی آن نوشته شده بود.در این میان نام مردی ۵۴ ساله دیده شد که کارآگاهان دریافتند وی مدتی قبل از این زن یک خانه خریده و مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان به او بدهکار بوده است.

بیشتر بخوانید:

قتل پیرمرد و پیرزنی در شامگاه

در همین حال تحقیقات تکمیلی نشان می‌داد که بعد از زمان مراجعه او به خانه این زن برای حجامت دیگر کسی او را ندیده است. بدین ترتیب این مرد دستگیر شد و خیلی زود به قتل اعتراف کرد.وی به مأموران آگاهی گفت: مدتی قبل خانه‌ای از این زن خریدم و در ازای آن مدارکی به او دادم که نشان می‌داد مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان به او بدهی دارم. از آنجایی که توان پرداخت این مبلغ را نداشتم با طراحی نقشه‌ای تصمیم گرفتم وارد خانه او شده و اسناد بدهی‌ام را سرقت کنم.روز حادثه به اتفاق پسر ۲۵ ساله‌ام و زن جوانی به بهانه حجامت به خانه آن زن رفتیم. در مسیر آب میوه‌ای خریدم و آن را با قرص‌های خواب آورمخلوط کردیم. می‌خواستم او را بی‌هوش کنم و مدارکم را برداشته و فرار کنیم. وقتی آب میوه مسموم را به او خوراندیم بی‌هوش شد.

ما هم بسرعت مدارک و اسناد را برداشته و قصد ترک کردن آنجا را داشتیم که متوجه شدیم او نفس نمی‌کشد.خیلی ترسیده بودیم. تصمیم گرفتیم جسد را از بین ببریم. بنابراین او را به یک خانه ویلایی در روستای سیامزگی شهرستان شفت انتقال داده ودر داخل یکی از اتاق‌ها دفن کردیم. با توجه به این اعترافات مأموران با دریافت دستور قضائی از بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب شفت، به خانه ویلایی مراجعه کرده و جسد را بیرون آوردند.بنا بر اظهارات سرهنگ رحیم شعبانی، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان دو همدست این متهم نیز ردیابی و بازداشت شدند. متهمان که اهل و ساکن رشت بودند با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شدند.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    0 0
    هولناک
  • IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    5 0
    بیا و در حقِ نامرد خوبی کن
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    1 0
    مردک وحشی
  • IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    3 0
    خون بیگناه دامن گیر است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس