کتاب «آن سوی آفتاب» روایت زندگی رهبر کبیر انقلاب اسلامی یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های مرکز اسناد انقلاب درباره انقلاب است که تا الان چاپ پنجمش آن به اتمام رسیده است.

به گزارش مشرق ،محمدرضا هراتی  معاون اجرایی و بازگانی مرکز اسناد انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با فارس درباره پرفروش‌ترین کتاب‌های مرکز اسناد درباره انقلاب اسلامی گفت: درست است که کار ما درباره اصل جریان موضوع انقلاب است اما بعضی وقت‌ها این کار حاشیه می‌خورد و به موضوعات روز یا موضوعات سیاسی می‌پردازد. مثلا در کل کتاب «نه ده» با چهارده چاپ جزء پرفروش‌ترین کتاب‌های مرکز اسناد انقلاب اسلامی است.

وی در پاسخ به این سئوال که منظور کتاب‌هایی است که مشخصا درباره انقلاب اسلامی سال ۵۷ و شخصیت حضرت امام در این انقلاب است، گفت: کتاب « آن سوی آفتاب» که امسال مسابقه‌ای هم از آن برگزار می‌شود، یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های ما است که تا الان چاپ پنجمش هم تمام شده است و این کتاب به زندگی حضرت امام (ره) می‌پردازد.

هراتی گفت: مجموعه کتاب‌های «دربار به روایت دربار» هم که با موضوع‌های مختلفی مثل وضعیت اقتصادی یا فساد اخلاقی دربار پهلوی چاپ شده‌اند هم بارها به تجدید چاپ رسیده‌اند.

معاون بازرگانی مرکز اسناد انقلاب اسلامی افزود: «مبارزات امام خمینی به روایت اسناد»، «دولت موقت» و «مبانی اندیشه سیاسی امام خمینی (ره)» هم کتاب‌هایی درباره انقلاب هستند که با  استقبال خوبی مواجه شده‌اند.

وی افزود: کتاب «هدیه مسیح» که با موضوعیت انقلاب در کشورهای دیگر تالیف شده و درباره ادواردو آنیلی است و جز کتاب‌های دانستی‌های انقلاب برای جوانان به حساب می‌آید هم جز کتاب‌های پرفروش است که ۵ بار تجدید چاپ شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس