کد خبر 959994
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵
ژاوی

پرسپولیس ایران در آخرین بازی در مرحله گروهی در لیگ قهرمانان آسیا دوشنبه شب میزبان تیم السد قطر است.

به گزارش مشرق، پرسپولیس ایران ساعت ۲۱ دوشنبه شب در ورزشگاه آزادی در یک مسابقه تشریفاتی به مصاف تیم السد قطر خواهد رفت. مسابقه‌ای که هیچ اهمیتی برای سرخپوشان ندارد و آنها هفته قبل با شکست مقابل پاختاکور از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند. تنها انگیزه‌ای که باعث خواهد شد هواداران پرسپولیس برای دیدن این بازی به ورزشگاه آزادی بیایند دیدار با پرسپولیسی است که پنجشنبه گذشته قهرمان لیگ شد و جشن خود را در شهرستان شهر جم گرفت. آنها می‌خواهند در این دیدار آسیایی دوباره به قهرمان لیگ و تیم محبوب‌شان سلام کنند.

بیشتر بخوانید:

برانکو جشن پرسپولیسی‌ها را خراب کرد

از سویی دیگر ژاوی کاپیتان سابق بارسلونا نیز آخرین مسابقه‌اش را در لیگ قهرمانان آسیا احتمالاً در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کند البته او پیش از این از دنیای فوتبال خداحافظی کرد اما ظاهراً در این بازی هم السد را همراهی می‌کند. ژاوی هم محبوب خیلی از فوتبالدوستان و هواداران پرسپولیس است و آنها برای دیدن ژاوی هم به ورزشگاه خواهند رفت. نتیجه بازی برای السد مهم است زیرا اگر آنها می‌خواهند بدون چون و چرا به عنوان صدرنشین صعود کنند باید پیروز شوند زیرا در صورت تساوی ممکن است پاختاکور با پیروزی مقابل الاهلی عربستان صدرنشین شود.

گابی دیگر بازیکن اسپانیایی در بازی با پرسپولیس به دلیل دو اخطاره بودن محروم است. پرسپولیسی‌ها هم می‌خواهند از این بازی لذت ببرند و دیگر به حذف از آسیا فکر نمی‌کنند زیرا شاگردان برانکو یک بازی مهم دیگر با سپاهان دارند و دومین جام قهرمانی همچنان به پرسپولیس چشمک می‌زند.

جدول گروه D

۱- السد قطر ۱۰ امتیاز

۲- پاختاکور ازبکستان ۸ امتیاز

۳- الاهلی عربستان ۶ امتیاز

۴- پرسپولیس ایران ۴ امتیاز

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
    6 2
    ته جدولیها
    • فری IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
      4 4
      هار هار هار کمی خندیدیم..خسته نشدین از حسادت به ما؟؟عججججبببببب
    • IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
      5 1
      شما کجای جدولید؟
  • ایران IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
    1 1
    فکرقهرمانی اسیابودندچی شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس