کد خبر 959725
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶
عکس/ حاشیه‌های بازی تراکتورسازی و پرسپولیس

با اتمام فصل هجدهم لیگ برتر فوتبال، خدمت مقدس سربازی پنج بازیکن تیم تراکتورسازی به پایان رسیده است و این بازیکنان باید به تیم‌های خود بازگردند.

به گزارش مشرق، فصل هجدهم لیگ برتر فوتبال در حالی برای تراکتورسازی تبریز به پایان رسید که این تیم با عملکردی دور از انتظار، با ۵۲ امتیاز در جایگاه پنجم جدول جای گرفت و نتوانست سهمیه آسیایی را کسب کند.

در این شرایط و با پایان فصل، خدمت مقدس سربازی پنج بازیکن تراکتورسازی به پایان رسیده است و این بازیکنان عملاً باید به تیم‌های خود بازگردند، بازیکنانی که تعدادی از آنها حضوری ثابت در ترکیب سرخپوشان تبریزی داشتند و از چهرهای تأثیرگذار این تیم بودند.

بیشتر بخوانید:

ابهام در نیمکت تراکتورسازی برای فصل بعد

دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی مهدی‌پور و احسان پهلوان از تیم ذوب‌آهن، رضا شربتی از مشکی‌پوشان و قائم اسلامی‌خواه از بادران پنج بازیکنی هستند که برای گذراندن دوران سربازی خود در تراکتورسازی حضور داشتند و حالا باید به تیم‌های سابق خود بازگردند.

در این بین شنیده می‌شود مسئولان باشگاه تراکتورسازی علاقه بسیاری به حفظ اسماعیلی‌فر و مهدی‌پور دارند و در این راستا صحبت‌هایی هم با مسئولان باشگاه ذوب‌آهن برای دریافت رضایت‌نامه این بازیکنان انجام داده‌اند، اما هنوز پاسخ روشنی از سوی باشگاه اصفهانی به این پیشنهادات داده نشده است.

در هر صورت در وضعیتی که باشگاه تراکتورسازی به دنبال حفظ ستاره‌های خود برای فصل آینده است، باید دید مذاکرات بین باشگاه تبریزی و ذوب‌آهن چه سرنوشتی خواهد داشت و آیا این بازیکنان فصل آینده نیز در جمع تراکتورسازان باقی خواهند ماند یا خیر.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس