کد خبر 959501
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۲
ایرج عرب

مدیرعامل پرسپولیس گفت که برانکو در این تیم خواهد ماند.

به گزارش مشرق، ایرج عرب پس از قهرمانی پرسپولیس در هجدمین دوره لیگ برتر گفت: خوشحالیم که جشن جام ۱۸ را در کنار سواحل خلیچ فارس گرفتیم و دل هواداران شاد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برانکو در پرسپولیس خواهد ماند یا خیر؟ گفت: بله حتماً، او با ما قراراداد دارد و حتماً می‌ماند. منتظر بودیم این بازی تمام شود و شنبه برانکو را به باشگاه دعوت می‌کنیم و از او لیست می‌گیریم. به طور کلی هر آنچه باید باشگاه انجام دهد را انجام خواهیم داد.

بیشتر بخوانید:

استقلال با عبور از پرسپولیس تاریخ ساز شد!

مدیرعامل پرسپولیس در ادامه با بیان اینکه بازی با پارس جنوبی خیلی سخت بود، درباره اینکه آیا به بازی سپاهان و استقلال خوزستان هم فکر می‌کرده است یا خیر؟ عنوان کرد: ما بیشتر به بازی خودمان فکر می‌کردیم تا بازی‌های دیگر. مطمئن بودم ما با تلاش‌مان موفق می‌شویم.

عرب در مورد هواداران تیم پرسپولیس تصریح کرد: همه پرسپولیس، هوادارانش هستند و آنها سرمایه اصلی پرسپولیس هستند. تشکر می‌کنم از آنها که در سرما و گرما آمدند و از ما حمایت کردند. این جام را به آنها هدیه می‌کنم.

وی در خصوص میزبانی تیم پارس جنوبی یادآور شد: واقعاً میزبانی بسیار خوبی بود و مردم خونگرم بوشهر میزبانی خوبی داشتند. از همه آن‌ها ممونیم و از مدیرعامل پارس جنوبی هم تشکر می‌کنیم. از وزیر ورزش و مدیران سازمان لیگ و عوامل بازی تشکر می‌کنم. واقعاً این مدت همه خبرنگاران و اصحاب رسانه همکاری خوبی با داشتند و در کنار ما بودند و موضوعات را اطلاع‌رسانی کردند.

مدیرعامل تیم پرسپولیس در پایان گفت: تمام تلاش‌مان این است که به موفقیت بیشتر برسیم و در کنار مربی خوب‌مان و بازیکنانی که همه سختی‌ها را تحمل کردند وصبورانه جنگیدند، این نتایج را ادامه دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
    1 3
    مال مردم خوری پرسپولیسیا اظهر من الشمسه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس