کد خبر 959484
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۸
علی خطیر

معاون باشگاه استقلال بعد از اینکه ماموران مستقر در ورزشگاه اجازه ورود همراه وی را ندادند با ناراحتی استادیوم را ترک کرد.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های استقلال و سپیدرود در شرایطی در ورزشگاه آزادی پیگیری شد که درست دقایقی قبل از شروع بازی علی خطیر معاون باشگاه استقلال با یک همراه به ورزشگاه آمد اما از آنجا که فرد همراه وی بلیت نداشت ماموران اجازه ورود به همراه وی را ندادند. در این بین خطیر کارت خود را به ماموران نشان داد ولی آنها اعلام کردند هر نفر با یک بلیت می‌تواند وارد ورزشگاه شود و به همین دلیل از ورود همراه وی ممانعت کردند. معاون ورزشی استقلال هم وقتی این اقدام ماموران را دید با ناراحتی ورزشگاه را ترک کرد.

* هواداران تیم استقلال در دقیقه ۲۲ زنده یاد منصور پورحیدری را تشویق کردند.

* در دقیقه ۳۱ بازی روزبه چشمی توسط بازیکن سپیدرود سرنگون شد ولی علیرضا فغانی اعتقادی به پنالتی نداشت. طرفداران تیم استقلال هم بعد از این تصمیم فغانی به این داور فحاشی کرده و علیه او شعار دادند.

بیشتر بخوانید:

پیروزی همه مدعیان قهرمانی و سهمیه به جز تراکتور!

* بعد از گل‌های تیم سپاهان طرفداران استقلال این تیم را تشویق کرده و از گلزنی زردپوشان اصفهان خوشحال بودند.

* بعد از اعلام پنالتی به سود استقلال مرتضی تبریزی و ووریا غفوری برای زدن پنالتی پشت توپ ایستادند! این در حالی اتفاق افتاد که بعد از حواشی دربی گفته می‌شد پاتوسی پنالتی زن اول استقلال است اما باز هم این بازیکن پنالتی نزد. در زمان حضور شفر گفته می‌شد که پاتوسی پنالتی زن اول این تیم است ولی در زمان حضور مجیدی هم یک بازیکن به جز هافبک خارجی پنالتی زد. در ادامه غفوری با مرتضی تبریزی که خواهان زدن ضربه بود صحبت کرد و خودش پشت توپ ایستاد که گلر سپیدرود توپ را دفع کرد.

*با پایان نیمه اول طرفداران استقلال به شدت علیه علیرضا فغانی شعار دادند.

دیدار دو تیم با ۲ گل به سود استقلال در جریان است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس