کد خبر 959050
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴
ویلموتس

در فاصله یکی دو ساعت از نهایی شدن حضور مرد بلژیکی روی نیمکت ایران، رسانه‌های آلمانی به صورت گسترده این خبر را پوشش دادند.

به گزارش مشرق، اشپیگل آنلاین در واکنش به سفر مارک ویلموتس به تهران برای عقد قرارداد رسمی با فدراسیون فوتبال ایران مدعی شد مرد بلژیکی در جدیدترین ماجراجویی خود سودای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را دارد تا دوباره طعم مربیگری در این جام معتبر را بعد از ۲۰۱۴ برزیل بچشد.

بیشتر بخوانید:

بازتاب انتخاب سرمربی جدید ایران در رسانه‌های روسیه


در گزارش اشپیگل آمده است: «سرانجام جانشین کارلوس کی روش در ایران مشخص شد تا مارک ویلموتس بلژیکی هدایت تیمی را برعهده بگیرد که در حال حاضر جایگاه بیست و یکم رنکینگ فیفا را در اختیار دارد».


رسانه آلمانی در ادامه نوشت: «هافبک سابق باشگاه شالکه صبح روز چهارشنبه (امروز) قرارداد سه ساله‌ای با فدراسیون ایران تا پایان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به امضا خواهد رساند تا رسماً سرمربی جدید ایران و جانشین کارلوس کی روش لقب بگیرد. او در سال ۱۹۹۷ با شالکه قهرمان جام یوفا شد و در سال ۲۰۰۲ نیز عنوان قهرمانی جام حذفی را به عنوان کاپیتان این تیم بالای سر برد. بعد از آن از سال ۲۰۰۹ به عنوان کمک مربی به تیم ملی بلژیک پیوست و از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ سرمربی شیاطین سرخ بود».


اشپیگل با اشاره به این ویلموتس در راه رساندن ساحل عاج به جام جهانی ۲۰۱۸ ناکام ماند در انتهای گزارش خود این سئوال را مطرح کرد که ایران با ویلموتس می‌تواند برای سومین بار متوالی راهی بزرگ‌ترین تورنمنت ملی جهان در سال ۲۰۲۲ قطر شود یا نه؟

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
    0 1
    نه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس