کد خبر 958815
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲
دست نشان

سرمربی تیم سپیدرود رشت گفت: ‌هر چقدر روز بازی تلاش، دقت و کمتر اشتباه کنیم می‌توانیم شانس بیشتری برای موفقیت داشته باشیم.

به گزارش مشرق، نادر دست‌نشان در خصوص بازی مهم این هفته مقابل استقلال تهران، گفت: همه اتفاقات به روز آخر کشیده شد و ما روز پنج‌شنبه بازی مهمی با استقلال داریم که تعیین‌کننده است. در بازی قبلی شکست خوردیم اما آن بازی دیگر گذشته، اتفاقات زیادی افتاد اما دیگر به آن فکر نمی‌کنیم. تمرکزمان روی تمرینات و آماده شدن برای بازی با استقلال است.

بیشتر بخوانید:

وضعیت مصدومان سپیدرود برای بازی با استقلال

وی در ادامه گفت: استقلال تیمی بسیار بزرگ، پرهوادار و پرافتخار است که شرایط و امکانات خوبی دارد اما ما هم سپیدرود هستیم. این تیم قدمت زیادی دارد، الان یک تیم جوان رو به رشد و خوبی را در اختیار داریم که می‌خواهد مقابل یک تیم باتجربه و غنی مبارزه کند تا موفق باشد.

سرمربی سپیدرود در مورد اینکه چقدر شانس پیروزی را برای تیمش در این مسابقه متصور است، گفت: طبیعتاً هر کس برای بازی خودش شانسی قائل می‌شود و سعی می‌کند آن شانس را به دست بیاورد. میزان و اندازه ندارد، هر چقدر روز بازی تلاش کنیم، دقت کنیم و کمتر اشتباه کنیم می‌توانیم شانس بیشتری برای موفقیت داشته باشیم. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم، کار سختی است اما ناامید نیستیم، استقلال تیم بزرگی است اما فوتبال به این مسائل نیست. مهم این است که چقدر در زمان بازی دقت داشته باشیم و اشتباه کمتری کنیم.

دست‌نشان در خصوص حضور هواداران سپیدرود در این بازی، گفت: هواداران سپیدرود آنقدر عاشق تیم هستند که تحت هیچ شرایطی تیمشان را تنها نگذارند، ما هم هر چه تلاش می‌کنیم به خاطر این هواداران است که عاشقانه تیم را دوست دارند. بازیکنان تیم صد درصد انگیزه کافی برای بازی با استقلال دارند. این بازی‌آخرین گام و آخرین فرصت برای ما است، بچه‌ها در تمرین شرایط خوبی دارند ما هم به آنها کمک می‌کنیم که با کیفیت بهتر و روحیه بیشتری پا به میدان بگذارند.

وی در مورد اینکه از داوری بازی قبلی رضایت ندارد و آیا نگران مسائل داوری در بازی با استقلال نیست، گفت: راضی هستیم به رضای خدا، داوران نماینده خدا در فوتبال هستند، ان‌شاءالله هر کسی در این بازی قضاوت می‌کند اول خدا را در نظر داشته باشد.

سرمربی تیم سپیدرود در خصوص ادامه همکاری با این تیم برای فصل آینده، گفت: باید این بازی تمام شود، طبیعتاً بعد از بازی نسبت به این قضیه فکر و تصمیم‌گیری خواهم کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
    2 3
    آقای دست نشان اگر داورها خدا را در نظر داشتند که تا حالا استقلال با اختلاف 12 امتیاز صدر نشین لیگ بود
  • حسن آبی IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
    3 2
    ببینم شماها نبودین پرچم استقلال رو توی رشت زیر پا انداختین و 5 تا بعدش خوردین؟ اگر استقلال به شماها رحم کنه میرم هوادار شموشک می شم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس