کد خبر 958540
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰

حتماً شما هم تیزر تبلیغاتی معروف شرکت پچ پچ را در روزهای نزدیک به جام جهانی به یاد دارید، همان تیزر جذابی که با نشان دادن گنبد سرخ مسکو آغاز می شود و بعد با یک توپ فوتبال به سراغ محصولات پچ پچ می رود، اگر بگوییم این تیزر عالی با نرم افزاری به اسم افترافکت و درنتیجه فرآیندی به نام موشن گرافیک ساخته شده است، باورتان می شود؟ داستان موشن گرافیک به همین تیزر جذاب ختم نمی شود و رد پای آن را می توانید در میان انبوهی از تیزرهای تبلیغاتی، ویدیوهای آموزشی و حتی کلیپ های عروسی هم ببینید، اگر دوست دارید بفهمید موشن گرافیک چیست و دقیقا چه کاربردی دارد؟ در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

 

هر جا سخن از تبلیغات است نام موشن گرافیک می ‌درخشد

اگر به دنیای تبلیغات علاقه دارید و حس می کنید خلاقیت زیر انگشتانتان جرقه می زند، بهتر است همین امروز به فکر شرکت در کلاس های آموزش موشن گرافیک باشید، چراکه موشن گرافیک با برندها و صاحبان کسب و کار رفاقتی قدیمی دارد. در دنیای امروز هیچ کدام از ما حوصله خواندن چندین صفحه معرفی یک محصول را نداریم؛ اما تا دلتان بخواهد می توانیم ساعت ها وقتمان را با دیدن انواع و اقسام فیلم ها پر کنیم؛ موشن گرافیک هم دقیقا با همین هدف ایجاد شد، در حال حاضر از موشن گرافیک برای طراحی نمای گرافیکی وبسایت‌ ها، ایجاد جلوه های ویژه در پروژه های سینمایی، تبلیغات برندهای مختلف یا رساندن پیام های تبلیغاتی برای ترویج سبک زندگی بهتر و ... استفاده می شود و اتفاقاً فیلم های پرطرفدار و جذابی هم در این زمینه ها تولید می شود؛ نمونه اش موشن گرافیک پلت فرم Cloud IOT گوگل، که با تصاویر جذاب و ساده کاربردهای این پلت فرم را نشان می دهد، یا تبلیغات ساده برای بهینه مصرف کردن آب، که حتماً بارها و بارها از تلویزیون دیده اید.

با افتر افکت؛ بازوی قدرتمند موشن گرافیک آشنا شوید

همان طور که برای ترکیب مواد اولیه یک غذای ساده به یک هم زن نیاز داریم، طبیعتاً برای ترکیب مواد خام یک انیمیشن دو بعدی هم باید ابزار کار متناسبی داشته باشیم، این جاست که پای رفیق قدیمی موشن گرافیک یعنی افترافکت به ماجرا باز می شود، افترافکت ها همان نرم افزار همه فن حریفی است که شما برای حرفه ای شدن در این عرصه، به آن نیاز دارید؛ از افترافکت برای ایجاد جلوه های بصری مثل زوم کردن یا ترکیب تصاویر، ایجاد و اضافه کردن یک جلوه خاص به تصویر خام اولیه(مثل اضافه کردن برف به فضای یک شب زمستانی ساده)، شبیه سازی، طراحی صفحه عنوان و کامپوزیت کردن تصاویر و ... استفاده می شود. در واقع افترافکت نرم افزارهای بسیار کاربردی است که پس از یادگیری آن به هیچ وجه بیکار نمی مانید چرا که در زمینه های مختلفی با توجه به استعداد و توانایی هایتان می توانید مشغول به کار بشوید، از مسئول جلوه های ویژه تصاویر تلویزیونی ساده گرفته تا سازنده کلیپ های عروسی و... پس بهتر است تا دیر نشده به دنبال کلاس های آموزش افترافکت باشید.

قدم اول؛ مهمترین قدم است

همه ما  وسوسه شدیم که کار با نرم‌افزارهای مختلف را در خانه و با استفاده از ویدیوهای آموزشی یاد بگیریم؛ دست آخر هم با نارضایتی می ‌پذیریم که در این زمینه استعداد نداریم و به سراغ کار دیگری می‌ رویم؛ اما اگر همه می ‌توانستند با استفاده از ویدیوهای آموزشی، در رشته خودشان بهترین باشند دیگر چه نیازی به آموزشگاه ‌های مختلف است؟  همه ما در یک زمینه خاص استعداد داریم و به شرط صرف وقت کافی و البته استفاده از استادهای مجرب می ‌توانیم استعدادمان را به بهترین شکل شکوفا کنیم. آموزشگاه تصویرگران پویا اندیش با همین هدف و به منظور آموزش دادن به استعدادهای جوان اقدام به برگزاری کلاس‌ های آموزش موشن گرافیک و افترافکت کرده است؛ در این کلاس ‌ها استادهای با تجربه، هنرجوها را پله پله با نرم‌افزارهای کاربردی آشنا می ‌کنند؛ اصول موشن گرافیک را آموزش می ‌دهند و در نهایت از شما یک حرفه ‌ای تمام و کمال می ‌سازند. پس اگر فکر می ‌کنید به اندازه کافی خلاق هستید، داستان پشت برندها را بهتر از هر کسی متوجه می‌ شوید و از همه مهم تر به کار با نرم‌افزارها علاقه دارید بهتر است همین امروز به آموزشگاه موشن گرافیک و افترافکت تصویرگران پویا اندیش مراجعه کنید و با یک  برنامه ریزی و آموزش دقیق به چیزی که واقعا دوست دارید دست پیدا کنید.

برای ثبت ‌نام در دوره‌های آموزش افترافکت و موشن گرافیک و نیز مشاوره با کارشناسان برای دستیابی به اطلاعات بیشتر، می‌توانید با شماره تلفن‌های: ۱۱۰ ۱۱۱ ۲۸ یا ۵۸۷ ۵۸۷ ۲۲ یا ۰۵ ۰۵ ۵۸ ۲۲ ۰۲۱ تماس بگیرید و وب سایت افترافکت را حتما ببینید :

www.aftereffects.ir

 

 **محتوای تبلیغاتی**

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
    0 0
    تا یک نرم افزار جدید ابداع میشه ایرانی ها به دنبال بزرگ نمایی آن هستن بدون این که واقعا بفهمن چیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس