شمخانی از راهپیمایی مردم در حمایت ازشورای عالی امنیت ملی تشکر کرد

علی شمخانی از حضور حماسی و پرشور مردم سلحشور ایران در راهپیمایی حمایت از بیانیه وتصمیمات جدید شورای عالی امنیت ملی قدردانی کرد.

به گزارش مشرق، علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی با صدور پیامی از حضور حماسی و پرشور مردم سلحشور ایران در راهپیمایی حمایت از بیانیه وتصمیمات جدید شورای عالی امنیت ملی قدردانی کرد.

ببینید

عکس / راهپیمایی حمایت از اقدام برجامی ایران در سراسر کشور

در بخشی از این پیام آمده است: اصلی ترین سرمایه بی بدیل جمهوری اسلامی ایران برای عبور از تهدیدات و بحران‌های سخت، همواره، پشتوانه مردمی و رابطه وثیق و بی بدیل میان مردم و خدمتگذارانشان در سطوح مختلف حاکمیت بوده است.

این پیام می‌افزاید: بدون شک حضور معنا دار و آگاهانه مردم روزه دار کشورمان در راهپیمایی عظیم حمایت از تصمیمات شورای عالی امنیت ملی در برابر زیاده طلبی و بدعهدی دولت آمریکا و بی عملی اتحادیه اروپا، مهمترین پیامی است که می‌تواند به مخاطبان اقدامات جدید ایران برای اتخاذ تصمیم عاقلانه منتقل شود.

در پایان این پیام امده است: لازم میدانم قدردانی و سپاس متواضعانه خود و اعضای محترم شورای عالی امنیت ملی را به محضر مردم سلحشور و مقاوم ایران اسلامی تقدیم نمایم و بر ادامه قاطعانه این مسیر بر اساس خواست و اراده آحاد مردم ایران تا حصول نتیجه نهایی که استیفای کامل حقوق مسلم کشور در برجام است اعلام نمایم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس