کد خبر 957069
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸
وینفرد شفر

سرمربی آلمانی سابق استقلال نقشه ای برای حضور در تیم بن یاس امارات ندارد.

به گزارش مشرق، وینفرد شفر بعد از یک سال و نیم حضور در استقلال و بعد از شکست برابر پدیده از کار برکنار شد تا آبی‌ها مجیدی را به عنوان سرمربی موقت خود تا پایان فصل معرفی کنند. بعد از برکناری وینفرد شفر و با توجه به باقی مانده قرارداد این سرمریی، مدیران باشگاه استقلال مجبور هستند کل قرارداد فصل بعد این سرمربی را پرداخت کنند مگر آنکه شفر پیشنهاد یک تیم دیگر را برای سرمربیگری قبول کند.

بیشتر بخوانید:

عصبانیت شدید مجیدی در رختکن استقلال


در روزهای گذشته اخباری درباره حضور شفر در تیم فوتبال بن یاس امارات مطرح شده که این خبر صحت ندارد. نکته مهم این است که چند سال است که کشور آلمان قانون معافیت مالیات برای اتباع خود در کشور امارات را لغو کرده است و بنابراین اگر وینفرد شفر هدایت تیم فوتبال بن یاس امارات را قبول کند باید ۵۰ درصد از قرارداد خود را به عنوان مالیات بر درآمد پرداخت کند و بنابراین او از حضور در تیم‌های اماراتی استقبال نمی‌کند. جالب این که به صورت کلی سرمربیان آلمانی کم تعدادی در سال‌های اخیر در فوتبال امارات فعالیت کرده اند که علت آن همین مسئله است؛ اینکه نیمی از دستمزد خود را از دست می‌دهند.


شفر که برای سفری کوتاه به آلمان رفته بود فردا به ایران باز می‌گردد. او تا اتمام فصل در انتظار تعیین تکلیف با باشگاه استقلال خواهد ماند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس