کد خبر 956845
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۴
استقلال الدحیل

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال در این فصل تقریباً همه چیز را از دست داد.

به گزارش مشرق، سیروس دین محمدی در مورد حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا گفت: استقلال در این بازی خوب بازی نکرد و تغییراتی که در تیم رخ داد در روند تیم تغییری ایجاد نکرده است و استقلال در این فصل همه چیز را از دست داد. هم جام حذفی، هم لیگ قهرمانان آسیا و هم لیگ برتر را شاید فقط بتوانیم در لیگ سهمیه اسیایی بگیریم.

بیشتر بخوانید:

مجیدی: پیراهن استقلال برای برخی گشاد است / چه بلایی سر این تیم آمده؟

وی افزود: شرایط سخت‌تر شده است. استقلال از الان باید برای فصل آینده تدبیر مناسبی انجام بدهد و مدیریت خوبی در آن انجام شود و استقلال نباید هواداران را اینقدر دلسرد کند. من به عنوان یک استقلالی قدیمی و اینکه سال‌ها در تیم بازی کرده‌ام شرمنده هواداران می‌شوم حتی با وجود اینکه سهمی در استقلال کنونی ندارم ولی به عنوان یکاستقلالی ناراحت می‌شوم و شرمنده هواداران می‌شوم.این شرایط ناراحت کننده است. امیدوارم فصل آینده یک مربی درجه اول به استقلال بیاید مربی که از نظر فنی هم خیلی خوب باشد.

دین‌محمدی در مورد اینکه فرهاد مجیدی طارق همام را هم مثل منشا از استقلال کنار گذاشت گفت: فرهاد اول کارش است و باید با تامل کار کند و احساسی تصمیم نگیرد. او باید از این موقعیت خوبی که نصیبش شده نهایت استفاده را ببرد. آیا منشا در بازی با الدحیل به درد استقلال نمی‌خورد؟! استقلال در این بازی در خط جلو هیچ خطری ایجادنکرد و فقط یک ضربه کاشته پاتوسی زد و یک چرخش هم مرتضی تبریز کرد در بقیه دقایق استقلال شانسی برای گلزنی و برنده شدن نداشت. باید برای فصل آینده از هم اکنون برنامه ریزی کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسن آبی IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
    1 0
    چشم بسته غیب گفتی سیروس جان.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس