خاخام

یک خاخام صهیونیست در اظهارنظری جنجالی مدعی شد که غیریهودیان خواستار آن هستند که برده یهودیان باشند چون مشکل ژنتیکی داشته و نمی‌توانند کشورشان را اداره کنند.

به گزارش مشرق، یک رسانه صهیونیستی نوار ویدیویی را از دو خاخام صهیونیست منتشر کرد که طی آن این دو خاخام به بردگی گرفتن را تمجید و از ایدئولوژی «آدولف هیتلر» دفاع کرده و زمانی که درباره برتری یهودیت صحبت می‌کردند از اظهارات نژاد پرستانه استفاده کردند.

بیشتر بخوانید:

سازمان ملل: توانستیم شدیدترین تنش در غزه را مهار کنیم

در یکی از این ویدیوهای ضبط شده که توسط شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی منتشر شده، خاخام «الیزر کاشتیل» رئیس آکادمی نظامی «دیوید بنی» گفت که برده یهودیان بودن بهترین است.

کاشتیل گفت: «غیریهودیان می‌خواهند که برده ما باشند. برده یهود بودن بهترین است. آنها از اینکه برده باشند خوشحال بوده و می‌خواهند که برده ما باشند. به جای آنکه فقط در خیابان‌ها راه بروند و احمق باشند و به خشونت و آسیب رساندن به یکدیگر بپردازند، زمانی که برده ما شدند، زندگی آنها شروع به شکل گرفتن کرد.»

این خاخام پا را فراتر گذاشته و مدعی شد که اعراب خواستار آن هستند که «تحت اشغال ما باشند» چون مشکل ژنتیکی دارند.

وی گفت: ما توسط مردمی احاطه شده‌ایم که مشکلات ژنتیکی دارند. از عرب‌ها بپرسید که کجا دوست دارند باشند؟ آنها می‌خواهند که تحت اشغال ما باشند. چرا؟ چون آنها مشکلات ژنتیکی دارند، آنها نمی‌دانند که چگونه یک کشور را اداره کنند و نمی‌دانند که چگونه کاری را انجام دهند. به آنها نگاه کنید. بله، ما نژادپرست هستیم. ما به نژادپرستی اعتقاد داریم. نژادها و مردمانی در دنیا وجود دارند که برتری ژنتیکی دارند. یهودیان موفق‌ترین نژاد هستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
    6 4
    اینکه دقیقاً برعکس گفته. یهودیا بخاطر التزام به انجام ازدواج با همکیشان که اغلب هم با هم فامیل هستن بیشتر مشکل بیماری و عقب موندگی دارن. البته صرفنظر از جمعیت متدینشون، بخش قابل توجهی از ایشان در زمینه خباثت رشد قابل ملاحظه ای در طول تاریخ داشتن. از همون زمان که برای پیامبر بزرگ خدا حضرت موسی صلوات الله علیه بهانه تراشی های متوالی می کردند ...
  • IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
    19 5
    قابل توجه سران كشورهاي عرب
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
    5 2
    اونا از موش فرار نکنند بقیه کارهاشون پیشکش
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
    9 3
    با این چرندیات خام به همین خیال باشه.انسانهای قبل ازبوجود آمدن صهیونیستها چی؟
  • IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
    36 3
    یهودیان موفق‌ترین نژاد هستند ؟ تو غلط کردی احمق که همچین اراجیفی بافتی. شما صهیونیستها خونخوارترین پلیدترین فاسدترین پست ترین و جنایتکارترین موجودات روی زمین هستید.
  • سیدمحمدمصطفوی IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
    0 6
    نه مشرق مثل اینکه باید اونجایی که می خورد ؛خورده که دیگه داره دردت میاد. از اینکه هویت اسرائیلت افشاشده ناراحتی؟عیبی نداره تعقیر هویت بده سعودی یا اماراتی شوخخخ ولی از کشور ما بو گمشو بیرون اینجا جای خائنین و مزدوران نیست.
  • حمید IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۸
    2 0
    خاخامنش ها هم برده های اینها بوده اند . جشن پوریم «جشن ایرانی کشی اینها بوده که توسط خاخامنش ها اجرا کرده بودند. لعنت به نژادپرستی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس