کد خبر 956616
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳
شفر - استقلال

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: در قرارداد شفر بندهای عجیبی وجود دارد که یکی از آنها این است که هیچ کس حق دخالت در کار فنی او را ندارد.

به گزارش مشرق، بهتاش فریبا در خصوص دیدار استقلال برابر الدحیل از مرحله گروهی لیگ قهرمانان که امروز دوشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، گفت: با توجه به اینکه بازی در تهران برگزار می‌شود باید انتظار زیادی از هواداران داشت که به ورزشگاه بیایند. این بازی برای استقلال بسیار سخت است زیرا الدوحیل یک تیم بسیار پرقدرت است.

بهتاش فریبا در ادامه گفت: خوشحالم که مجیدی هم به جرگه مربیان پیوست و حالا امیدوارم او بتواند برابر الدوحیل با حمایت هواداران و ارائه یک بازی منطقی از سوی بازیکنان به پیروزی رسیده تا صعودش به دور بعد تقریباً حتمی شود.

وی در مورد برگزاری جلسه کمیته فنی برای انتخاب سرمربی جدید و دیگر موضوعات استقلال گفت: من اسم این جلسه را جلسه کمیته فنی نخواهم گذاشت. کمیته فنی مدتها پیش از بین رفته بود اما ما تنها و با توجه به اینکه همه اعضا از استقلالی‌های قدیمی هستند و دلشان برای تیم می سوزد، دور هم جمع شدیم تا بتوانیم کمک مؤثری به استقلال کنیم.

مربی پیشین استقلال ادامه داد: در این جلسه در خصوص بحث سرمربی فصل آینده صحبت‌های اساسی انجام شد و به احتمال زیاد گزینه اصلی ما برای فصل آینده مربی خارجی است. باید از میان چند مربی که معرفی می‌شوند، یکی از آنها را که رزومه خوبی دارد انتخاب کنیم.

بیشتر بخوانید:

شفر پول تیام را در استانبول گرفت

 

بهتاش فریبا در پاسخ به این سوال که چرا در زمان حضور شفر، کمیته فنی نتوانست به کار خود ادامه دهد، گفت: در قرارداد شفر بندهای عجیبی وجود دارد که یکی از آنها این است که هیچ کس حق دخالت در کار او را ندارد و اگر ما از قبل می‌دانستیم که چنین بندی در قرارداد او وجود دارد، هرگز کمیته فنی را تشکیل نمی‌دادیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا امکان دارد به یک باره به جای سرمربی خارجی، گزینه داخلی سرمربیگری استقلال را بپذیرد، گفت: تمام هدف ما این است که یک مربی خارجی خوب را به خدمت بگیریم. حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد. اما قرار است اعضای کمیته فنی بعد از پایان فصل رسماً کار خود را آغاز کند تا بتواند به استقلال کمک کند. البته در طول این هفته هم جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد تا بتوانیم در خصوص اتفاقات به وجود آمده تبادل نظر کنیم.

بهتاش فریبا در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال می‌تواند همچنان امیدوار به قهرمانی در لیگ برتر باشد، گفت: کار بسیار سخت است. روزی که آبی پوشان سپاهان را بردند شانس قهرمانی تیم بالا رفت اما شکست برابر پدیده به یکباره همه چیز را خراب کرد اما هنوز هم جای امیدواری هست ولی هدف اصلی کادر فنی استقلال کسب سهمیه لیگ قهرمانان برای فصل آینده است اما شاید اتفاقات فوتبالی در دو هفته پایانی باعث شود تا استقلال همچنان شانسی برای قهرمانی داشته باشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
    0 0
    نظرتون در باره قراداد برانکو چی هعست شاید ائن قراداد خط قرمز وزیر باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس