کد خبر 956237
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸
شیخ نعیم قاسم: برای مقابله با هر احتمالی کاملا آماده‌ایم

معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت که حزب الله برای هرگونه احتمالی کاملا آماده است.

به گزارش مشرق، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی در شهرک تول در بخش نبطیه گفت: امروز پیش روی ما تنها دو گزینه قرار داد. این دو گزینه شامل مقاومت برای دفاع از خاک و مواضع سیاسی خودمان است یا تسلیم شدن و صرف نظر کردن از خاک خود و دنباله روی و تبدیل شدن به ابزار دست دیگران است.

بیشتر بخوانید

شیخ نعیم قاسم: آمریکا ام الفساد است

وی افزود: حزب الله مقاومت را برگزیده است. ما دستاوردهای عظیمی با مقاومت کسب کرده‌ایم. بارزترین آن آزادسازی لبنان و خروج اسرائیل از خاک ما در ماه مه سال 2000 میلادی بود. دیگر دستاورد ما، منهدم کردن ساختار زیربنایی امارت تکفیری داعش در منطقه از طریق مشارکت در سوریه و تکامل محور مقاومت بین عراق و لبنان و سوریه بود.

شیخ نعیم قاسم گفت: ما با هر اندازه جانفشانی به مقاومت ادامه می دهیم و اطمینان داریم که پیروز هستیم. این نتیجه گزینه مقاومتی است که در راستای تحقق دستاوردهای بیشتر خصوصا برای آینده نسل های خود، از آن دست بر نخواهیم داشت. ما در برابر مستکبران و اسرائیل که ملت ها را غارت می کنند، تسلیم نخواهیم شد.

وی تصریح کرد: آنها با تهدید و ارعاب می خواهند مقاومت را هدف قرار دهند تا آنچه را از طریق جنگ نتوانستند بدست آورند از طریق سازش بدست آوردند اما به این خواسته خود نخواهند رسید و ما در موضع دفاعی قوی باقی خواهیم ماند و همزمان نیز به پیروزی اطمینان داریم.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان درباره کشتزارهای شبعا و تپه های کفرشوبا گفت: اینها متعلق به لبنان است و بخشی از خاک ما در اشغال قرار داد. معادله سه جانبه ارتش و ملت و مقاومت مسئول بازدارندگی در برابر اسرائیل و دفاع و مقابله با آن است. آمادگی ما ادامه خواهد یافت. ما در صحنه حضور داریم و طرح دفاعی ما کامل است. مقاومت در موضع و مسیر خود باقی است و هیچ چیزی نمی تواند مانع از حرکت آن شود.

وی تاکید کرد: ما به افزایش قدرت خود ادامه می دهیم و آمادگی خود را برای مقابله با هر احتمالی حفظ می کنیم و همگان بدانند که ما اهل مقاومت هستیم و نه خفت و خواری. لذا این گزینه ما در صحنه باقی خواهد ماند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
    1 5
    صلوات.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس