5555.jpg

رزمندگان یمنی در جریان عملیات در مناطق جنوبی استان های عسیر و جیزان موفق شدند خسارت های سنگینی را به نیروهای مزدور رزیم سعودی وارد کنند.

به گزارش مشرق، گروهی از نیروهای ارتش و رزمندگان مقاومت انصارالله حمله غافلگیر کننده‌ای را از مناطق تحت سیطره در جنوب شرق استان عسیر عربستان علیه مواضع نیروهای مزدور رژیم سعودی انجام دادند.

براساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای یمنی مواضع مزدوران سعودی را در منطقه «المجازه» هدف قرار دادند و در ابتدای این عملیات توانستند خطوط دفاعی آنان را در هم بشکنند؛ شماری از نیروهای مزدور سعودی در این عملیات کشته و زخمی شدند.

سایر نیروهای مزدور سعودی پس از متحمل شدن ضربات مهلک از منطقه المجازه متواری شدند و عقب نشینی کردند؛ نیروهای یمنی خسارت‌های سنگینی به تجهیزات نظامی مزدوران وارد کردند.

یگان توپخانه نیروهای یمنی نیز مواضع و تجمع مزدوران سعودی را در مقابل گذرگاه مرزی «علب» و غرب منطقه «المجازه» به شدت هدف قرار دادند و خسارت‌هایی را به آنان در این محورها وارد آوردند.

رزمندگان یمنی درصدد هستند بخش‌های بیشتری از مناطق جنوبی استان عسیر عربستان از جمله «الربوعه، المجازه و گذرگاه مرزی علب» را به کنترل دربیاورند تا فشار را بر رژیم آل سعود افزایش دهند و زمینه را برای پاکسازی بخش اشغالی شمال استان صعده فراهم کنند.

استان عسیر در جنوب عربستان واقع شده و هم مرز با استان صعده (مهمترین پایگاه انصارالله) است؛ بخش‌هایی از جنوب غرب و جنوب شرق این استان در ۵ سال گذشته به کنترل رزمندگان یمنی درآمده است.

از استان جیزان خبر می‌رسد، یگان‌های توپخانه ارتش و مقاومت انصارالله یمن پس از دریافت اطلاعات دقیق، تجمع نظامیان سعودی را در مرکز منطقه «العر» هدف قرار دادند و شماری از آنان را کشته و زخمی کردند.

به گزارش مشرق، شماری از نیروهای مزدور سعودی با پشتیبانی هوایی عربستان حمله گسترده‌ای را در محور کوه القیس انجام دادند اما رزمندگان یمنی مستقر در منطقه پس از چند ساعت درگیری سنگین موفق شدند حملات را به طور کامل دفع کنند.

استان جیزان در جنوب غرب عربستان واقع شده و هم مرز با استان‌های حجه و صعده یمن است؛ بخش‌هایی از مناطق جنوب شرقی جیزان در چند سال گذشته به کنترل رزمندگان یمنی درآمده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • Mr. IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
    18 9
    ما رو کشتی مشرق .بل این مهلک مهلک کردنت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس