‌

در این حکم آمده است: جنابعالی را که برخوردار از صلاحیت‌های وافر و تجربه‌های ارزشمند در امر خطیر حج و اتقان و کارآمدی در سابقه‌ی فعالیتهای خود می‌باشید به سرپرستی حجاج محترم ایرانی منصوب می‌کنم.

به گزارش مشرق، حضرت آیت الله خامنه‌ای در حکمی حجت الاسلام سیدعبدالفتاح نواب را به نمایندگی ولی‌فقیه در امور حج و زیارت و سرپرستی حجاج ایرانی منصوب کردند.

متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجة الاسلام آقای سیّد عبدالفتاح نواب دامت توفیقاته

اکنون که جناب حجةالاسلام آقای قاضی عسکر پس از یک دوره تلاش موفق در سرپرستی حجاج از این مسئولیت کناره‌گیری کرده‌اند با تشکر فراوان از خدمات گسترده‌ی ایشان، جنابعالی را که برخوردار از صلاحیت‌های وافر و تجربه‌های ارزشمند در امر خطیر حج و اتقان و کارآمدی در سابقه‌ی فعالیتهای خود می‌باشید به نمایندگی خود و سرپرستی حجاج محترم ایرانی منصوب می‌کنم.

فریضه‌ی حج موهبت بزرگ خداوند بر مؤمنان و فرصت بی‌نظیر فردی و اجتماعی و بین المللی برای آنان است. مهم آن است که ما قدر این نعمت را شناخته و ظرفیت بهره‌مندی از آن را در مقیاس فرد و جامعه افزایش دهیم. چگونگی هدایت و مدیریت این رویداد عظیم، می‌تواند نقش‌آفرین در این شناخت و بهره‎‌مندی باشد، و امید است جنابعالی در این عرصه‌ی حساس مشمول توفیق و کمک خداوند بوده و آزمون شایسته‌ئی را بگذرانید.

والسلام علیکم و رحمة الله

سیّد علی خامنه‌ای

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • نهضت جهانی صلوات IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
    5 2
    اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم# صلوات حللال مشکلات ضمن قدر دانی از زحمات آقای قاضی عسگر انتصاب آقای نواب را تبریک گفته وبرای موفقیت هر دو بزرگوار در راستای اجرای اوامر ولی فقیه در خصوص خدمتگزاری به زوار عتبات وسرزمین وحی 14 صلوات هدیه مینمائیم
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
    4 2
    احترام به خانه خدا واجب است. افرین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس